خرید باسکول از فروشگاه تجهیزات خرید باسکول های کم ظرفیت:

یکی دیگر از مدلهای باسکول، باسکول هایی هستند که ظرفیت آنها حداکثر ۵۰۰ کیلوگرم می باشد. این باسکول ها در مصارف فروشگاهی دارای ابعاد مختلفی هستند، برخی از آنها کوچک و برخی دیگر بزرگ می باشند و از آن ها برای وزن کردن محصولات مختلف استفاده می شود. در این باسکول ها یک صفحه نمایش تعبیه شده است البته در نوع باسکول فروشگاهی دستگاه دارای سه نوع نمایشگر می باشد. خرید باسکول باید با دقت بالا انجام گیرد.

در واقع وظیفه این نمایشگر ها هرکدام جداگانه مشخص شده است، نمایشگر اول وزن را نمایش می‌دهد، نمایشگر دوم قیمت تکی را نمایش می دهد و بالاخره نمایشگر سوم قیمت کل را نمایش می دهد. در واقع باسکول های فروشگاهی خود به سه نوع تقسیم می‌شوند، این سه نوع عبارت است از:

باسکول صنعتی فروشگاهی ثابت

باسکول صنعتی فروشگاهی متحرک

باسکول صنعتی فروشگاهی دیواری.

نکته حائز اهمیت در خصوص مدل های مختلف باسکول صنعتی فروشگاهی این است که در واقع مدل های آن نسبت به نمایشگر دستگاه مشخص می شود، مثلاً در مدل باسکول صنعتی فروشگاهی متحرک نمایشگر باسکول قابلیت جابجایی دارد بنابراین این باسکول را باسکول صنعتی متحرک نام گذاری کرده اند.

خرید باسکول از فروشگاه تجهیزات - خرید باسکول های باشگاهی:

یکی دیگر از مدل‌های مختلف باسکول، باسکول باشگاهی میباشد. مطمئناً از پسوند باشگاهی این محصول مصارف آن را می توان حدس زد، البته این باسکول صرفاً در مکان های ورزشی مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه در مکان های گوناگونی می توان از آنها استفاده کرد. مکانهایی مانند کلینیک های پزشکی، داروخانه ها و مکان های عمومی که توزین وزن و قد افراد را انجام می دهند. البته تنها عنوان باسکول باشگاهی برای این دستگاه به کار نمی رود بلکه به آن باسکول داروخانه ای نیز گفته می شود. برخی ‌ها به آن باسکول نفرکش نیز می‌گویند. یک نکته حائز اهمیت در خصوص باسکول های باشگاهی این است که عموم این باسکول ها می توانند عملیات سنجش قد را به صورت مکانیکی و الکترونیکی انجام دهند. این فرایند در کنار محاسبه وزن افراد انجام می شود، البته فناوری استفاده شده در این دستگاه ها پا را فراتر گذاشته و این دستگاه را قادر می سازد که علاوه بر قد و وزن فرد توده بدنی شخص را نیز محاسبه کند. بنابراین این دستگاه قادر است اضافه وزن و یا کمبود وزن را در افراد مختلف مشخص کند.

خرید باسکول از فروشگاه تجهیزات  خرید باسکول جاده ای:

یکی دیگر از مدل های گوناگون باسکول، باسکول جاده ای می باشد که در زمره باسکول های سنگین قرار دارد. از این باسکول برای توزین خودروهای سنگین مثل کامیون و بار آن استفاده می شود، توجه داشته باشید که این باسکول ها عموماً در زمین کار می‌شوند و در دو مدل ثابت و متحرک توسط کمپانی های سازنده تولید می شوند.

خرید باسکول از فروشگاه تجهیزات - باسکول دام کش

کاملا از اسم این باسکول می توان مصارف آن راه حدس زد. از این باسکول برای توزین وزن حیوانات بزرگ و کوچک استفاده می شود. باسکول های دام کش نیز دارای مدل های گوناگونی هستند اما یکی از مهمترین وجه اشتراک آنها میله دار بودنشان می باشد. خرید باسکول محک را از این مجموعه با بهترین قیمت انجام دهید.

خرید باسکول از فروشگاه تجهیزات - باسکول آویز

این باسکول در دسته باسکول های صنعتی قرار دارد و بیشتر در مکان هایی مانند اسکله ‌ها و مراکز صنعتی برای توزین محصولات و کالاهای مختلف از آن استفاده می شود. عموماً این کالاها و محصولات حجم زیادی دارند. بدیهی است که نمی توان آن ها را با باسکول های معمولی وزن کرد.

خرید باسکول از فروشگاه تجهیزات - باسکول مکانیکی یا سنگی

این باسکول در واقع قدیمی ترین نوع باسکول است که از دیر باز مورد استفاده انسان ها قرار گرفته است، عملیات توزین کالا در این باسکول دارای سرعت زیادی نیست.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 411
نمایش همه
علاقه مندی ها ()