ویدئو پروژکتور اندرویدی یکی از شناخته شده ترین دستگاه های موجود در بازار به شمار می رود که در حوزۀ تکنولوژی دستگاه های پخش کننده طراحی شده است. نکات متعددی در حوزل فروش ویدئو پروژکتور اندرویدی و دیگر مدل های رایج این دستگاه وجود دارد. چرا که تکنولوژی پیشرفته موجب شده تا بر فناوری دستگاه های پروژکتور بیافزایند و بدین وسیله سطح کیفیت تصاویر صفحۀ نمایشگر را بهبود ببخشند. در ادامۀ این مبحث به معرفی انواع ویدئو پروژکتور اندرویدی می پردازیم، تا متناسب با شرایط محیطی که قرار می گیرید، بتوانید مناسب ترین دستگاه پروژکتور را تهیه نمائید.  

فروشگاه نیزار کالا از جمله مراکز بزرگ در حوزۀ ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور فعالیت می کند. این مجموعۀ معتبر با بهره گیری از فناوری پیشرفته توانسته اند انواع دستگاه ویدئو پروژکتور اندرویدی را با قابلیت های پیشرفته تولید نموده و با قیمت مناسب به فروش برسانند.

ویژگی مهم ویدئو پروژکتور اندرویدی وای فای دار

همانطور که از نامگذاری این نوع ویدئو پروژکتور مشخص است، مجهز به قابلیت وای فای است که امکان اتصال بدون کابل بین دستگاه های دیجیتالی را مهیا می کند. در نظر گرفتن طول عمر لنز و باتری پروژکتور، ابعاد صفحۀ نمایشگر، نوع پورت هایی که به آنها مجهز هستند، برخی از موارد مهم هستند که هنگام خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی توسط خریدار باید مورد توجه قرار گرفته شود.

گفته می شود، ویدئو پروژکتورهایی که مجهز به تکنولوژی ال سی دی (LCD) هستند ارزان تر هستند و صرفۀ اقتصادی برای خریدار خواهد داشت، چرا که عملکرد خوبی نسبت به ویدئو پروژکتورهایی که با قابلیت دی ال پی (DLP) کار می کنند، دارد.

قیمت ویدئو پروژکتور اندرویدی به قابلیت و میزان رزولوشن صفحۀ نمایشگر آن بستگی دارد.

جهت خرید ویدئو پروژکتور جیبی می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی نیزار کالا داشته باشید. پس از بررسی تمام مشخصات فنی محصولات، با اطمینان خاطر می توانید ویدئو پروژکتور اندرویدی پرتابل تهیه نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 436
نمایش همه
علاقه مندی ها ()