ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه هایی است که کاربرد گسترده ای در محیط های آموزشی دارد. امکان اتصال این دستگاه بر روی دیوار، سقف و یا میز وجود دارد. بدین وسیله افراد متناسب با موقعیت مکانی و شرایط محیطی، مناسب ترین روش را جهت نصب ویدئو پروژکتور انتخاب می نمایند تا بدین وسیله بتوانند بر روی پردۀ نمایشگر، تصاویر را به طور دقیق نمایش داده و بینندگان تسلط کامل نسبت به تصاویر نمایش داده بر روی پرده نمایشگر داشته باشند. امروزه کلیۀ مدارس، مراکز آموزشی، دانشگاه ها، مراکز برگزاری کارگاه ها و جلسات آموزشی برای بازاریابان مجهز به نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور هستند چون بدین وسیله می توانند تصاویر را در ابعاد بزرگ به بینندگان نشان دهند.

چند سال از راه اندازی فعالیت نیزار کالا می گذرد و این مجموعه با بهره مندی از ابزارآلات و فناوری پیشرفته توانسته اند بر قابلیت های نسل جدید پروژکتور بیافزایند. بدین وسیله شرایط را جهت خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی فراهم نموده اند.

ویژگی های ویدئو پروژکتور پیشرفته

با در نظر گرفتن گذشتۀ صنعت ساخت دستگاه های پروژکتور، می توان به این مسئله پی برد که این دستگاه در راستای پخش تصاویر، فیلم داده های داکیومنت و نتایج نرم افزارهای کامپیوتری را می توان بر روی پرده نمایشگر برای مخاطبان نمایش داد. امروزه به این دستگاه، اسامی دیتا پروژکتور، پروجکشن و مالتی مدیا نیز گفته می شود. صنعت ساخت این دستگاه توانسته تحولی بزرگ در حوزۀ دستگاه های دیجیتالی بوجود آورد.

قیمت ویدئو پروژکتور به قابلیت و تکنولوژی دستگاه بستگی دارد. متناسب با موقعیت های مختلف به سهولت می توانید مناسب ترین پروژکتور را با مشخصات فنی متفاوت تهیه نموده و از آن جهت بزرگ نمایی تصاویر استفاده نمائید. امکان پخش تصاویر ویدئو پروژکتور بر روی دیوار سفید نیز علاوه بر پرده نمایشگر میسر است.

برای  خرید مینی ویدئو پروژکتور پیشرفته می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا اقدام نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 534
نمایش همه
علاقه مندی ها ()