فروشگاه اینترنتی تجهیزات بررسی دقیق ترازوی محک جدید ۵۰ کیلویی مدل ۱۵۰۰۰ پلاس:

ترازوی محک جدید مدل ۱۵۰۰۰ پلاس در واقع یک ترازوی فول پورت به حساب می آید، اصطلاح فول پورت به این معنی است که این ترازو تمامی پورت های موجود در دنیا را پشتیبانی می کند. این پورت ها عبارت است از:

پورت rj ۱۱

پورت ps۲

پورت usb

پورت rs۲۳۲.

در واقع این پورت ها ترازو را قادر می‌سازد که به کامپیوتر، کارت خوان، بارکد خوان و صندوق پول متصل شود و این امکانات واقعاً برای یک فروشگاه بسیار زیاد می باشد. در واقع بعید است فروشگاهی بتواند از تمامی قابلیتهای این ترازو استفاده کند. یکی دیگر از امکانات اتصالات در این ترازوی جدید کمپانی محک اتصال از طریق وای فای می باشد. از طریق وای فای این ترازو می تواند به لپ تاپ و کامپیوتر به صورت بی سیم وصل شود و مطمئناً این قابلیت نیز می تواند حوزه های کابری ترازوی محک را بسیار گسترده تر کند.

در ادامه به بررسی دقیق ترازوی محک جدید ۵۰ کیلویی مدل ۱۵۰۰۰ پلاس خواهیم پرداخت. این مدل ترازوی محک دارای یک چاپگر داخلی می باشد، مکانیزم عملکرد این چاپگر از نوع حرارتی است و قادر می باشد بارکد و فاکتور چاپ کن.د بارکد هایی که توسط این ترازو قابل چاپ هستند بارکد های تجمیعی و سطری می‌باشند، مثلاً می‌توان بارکد های سطحی را که مربوط به یک کالای مشخص است بر روی فاکتور فروش آن درج کرد. بارکد تجمیعی نیز کاملا شناخته شده است، بارکد تجمیعی بارکدی واحد می باشد که در خصوص مجموع اقلام یک فاکتور و در انتهای فاکتور درج خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات - مشخصات ترازوی محک جدید ۵۰ کیلویی مدل ۱۵۰۰۰ پلاس:

در خصوص حافظه این ترازو می‌توان گفت که ۱۸۰ حافظه مستقیم دارد و حافظه غیر مستقیم و یا جانبی آن حدود ۶۰۰۰ تعداد می باشد. این حافظه ها کاربر را قادر می سازند که اطلاعات اقلام گوناگون و اجناس مختلف را نگهداری و ثبت کند. در خصوص گزارش گیری این ترازوی محک می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

گزارش‌های ماهانه بر اساس فاکتور

گزارش‌های روزانه بر اساس فاکتور و یا کالا

ریز گزارش های فروش اقلام

گزارش موجودی انبار.

با استفاده از این گزارش های متنوع کاربران می‌توانند بسیار هدفمند و با مدیریت خرید و فروش اقلام موجود در فروشگاه خود را مدیریت کند.

در ادامه به توضیح ترازوی محک جدید ۵۰ کیلویی مدل ۱۵۰۰۰ پلاس از فروشگاه اینترنتی تجهیزات خواهیم پرداخت. یکی دیگر از امتیازات ترازوی محک جدید ۵۰ کیلویی مدل ۱۵۰۰۰ پلاس داشتن قابلیت پارسنگ می باشد، این قابلیت ترازو به دو صورت افزایشی و کاهشی موجود است و برای این کار شش حافظه در نظر گرفته شده است.

از دیگر توانایی های این ترازو محک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تهیه کردن گروه برای اجناس موجود در مرکز فروش

مدیریت انبارداری

محاسبه تخفیف

محاسبه مالیات

تشکیل دادن گروه بر مبنای تخفیف و مالیات.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات بهترین ترازوی محک جدید ۵۰ کیلویی مدل ۱۵۰۰۰ پلاس:

فروشگاه اینترنتی تجهیزات ارائه‌کننده انواع ترازوهای محک می باشد، البته این فروشگاه در خصوص فروش ترازوی محک جدید ۵۰ کیلویی مدل ۱۵۰۰۰ به صورت ویژه اقدام کرده است. قیمت  خرید ترازو در سایت اینترنتی قرار دارد. البته در نظر داشته باشید برای اطلاع از قیمتهای دقیق باید به صورت روزانه این قیمتها را مشاهده کنید، زیرا امروزه در کشور ما نوسانات قیمتی بسیار زیاد است و در واقع نمی‌توان برای یک کالای قیمت واحد ارائه کرد. اما به هیچ عنوان نگران قیمتهای اجناس مختلف در سایت تجهیزات نباشید زیرا این مرکز دارای قیمتهای بسیار نازل و متناسب با توان تمامی اقشار جامعه است. در نظر داشته باشید که سایت اینترنتی تجهیزات پس از خریداری کردن کالا به وسیله خریدار، آن را به صورت رایگان برای آنها به هر نقطه که مایل باشند ارسال خواهد کرد.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()