فروشگاه اینترنتی تجهیزات ویژگی های ترازوی قطعه شمار css مدل cs-c:

ترازوی قطعه شمار css از متریال های با کیفیت و با دوام تولید شده است، دلیل این موضوع کاربری این تراز می‌باشد زیرا از آن در فضاهای کارگاهی و صنعتی به صورت گسترده استفاده می شود.

جنس بدنه ای که در این  ترازوی قطعه شمار به کار رفته است پلاستیک فشرده می باشد و سینی توزین آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است، بنابراین در شرایط های مختلف محیطی کوچکترین آسیبی به آن وارد نمی شود و مطمئنا در برابر رطوبت به صورت موثری مقاوم می باشد.

در ادامه به خرید ترازوی قطعه شمار css مدل cs-c می پردازیم.

صفحه کلید و صفحه نمایش این ترازوی قطعه شمار در جلوی دستگاه تعبیه شده است و دارای یک نمایشگر مدل وی اف دی می باشد رنگ این نمایشگر سبز است.

در خصوص توضیح بیشتر این نمایشگر باید گفت که شامل سه صفحه نمایش می باشد، که همگی دارای رنگ سبز هستند. این سه نمایشگر به شکل ردیفی و به صورت افقی در کنار هم ساخته شده اند و کاربر می‌تواند با استفاده از این نمایشگر ها اطلاعات قطعه شماری مثل وزن، نمونه محصول و تعداد قطعات محصول را مشاهده کند.

همچنین صفحه کلید این ترازوی قطعه شمار دارای قابلیت پارسنگ بر روی خود می باشد، البته یک دکمه صفر نیز در این صفحه کلید تعبیه شده است. اعدادی که بر روی این صفحه کلید وجود دارند از ۰ تا ۹ می باشند و از این اعداد برای وارد کردن وزن و یا تعداد محصول میتوان استفاده کرد.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات - اهمیت ترازوی قطعه شمار css مدل cs-c:

در نظر داشته باشید که ترازوی قطعه شماره cas کاملاً تخصصی می باشد و صرفاً برای شمارش قطعات محصولات مختلف تولید و طراحی شده است.

به همین منظور شرکت سازنده این ترازوی قطعه شمار دقت آن را معادل ۰.۰۰۰۱ گرم قرار داده است، مطمئناً این دقت بسیار فوق العاده میباشد. در نظر داشته باشید که دقت توزین در این ترازو ۱ گرم میباشد و ظرفیت آن نیز معادل ۵ کیلوگرم از طرف شرکت سازنده در نظر گرفته شده است.

مطمئناً ترازوی قطعه شماره cas قابلیت های متعددی دارد اما یکی از قابلیتهای آن صفر خودکار توسط دستگاه می باشد. البته این قابلیت را کاربر می تواند به شکل دستی تنظیم کند.

کمپانی سازنده این ترازوها به جهت بهینه شدن مصرف انرژی در این دستگاه ها حالت اسلیپ یا خواب را در این ترازو تعبیه کرده اند. البته در نظر داشته باشید که این ترازو در حالت آماده به کار به سرعت می تواند به حالت کار تغییر رویه دهد.

منبع تغذیه که برای این ترازو در نظر گرفته شده است برق شهری می باشد بنابراین برای شروع به کار آن نیاز است که یک منبع برق شهری در نزدیکی تراز وجود داشته باشد.

خرید از فروشگاه اینترنتی تجهیزات:

با وجود امتیازات بسیار زیاد این ترازوی قطعه شمار اما بدیهی است که کامل نمی باشد و برخی از قابلیت ها را ندارد، قابلیت هایی که در این ترازو وجود ندارند عبارت است از:

نداشتن چاپگر

داران بودن لیبل پرینتر

دار نبودن بارکد پرینتر

نداشتن محفظه توزین

نداشتن امتیاز نور پس زمینه

نداشتن توانایی متصل شدن به رایانه

نداشتن توانایی ارزیابی درصد و مقایسه.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات - ترازوی قطعه شمار css مدل cs-c

 مرکز خرید اینترنتی تجهیزات این ترازوی قطعه شمار را برای خریداران به صورت یکساله ضمانت و گارانتی می کند، این موضوع می‌توانند مهر تاییدی باشد بر اصالت کالای مورد نظر که توسط این فروشگاه عرضه می شود.  خرید ترازوی آزمایشگاهی را از سایت با قیمت بسیار عالی انجام دهید.

این وسیله بسیار کاربردی بوده و می تواند برای بسیاری از مشاغل حائز اهمیت باشد. از این رو ما به شما توصیه می نماییم حتما قبل از خرید آن به مطالعه و تحقیق بپردازید تا بتوانید انتخاب درستی را داشته باشید. لذا این فروشگاه تجهیزات است که می تواند به شما بهترین و درست ترین گزینه را معرفی نماید و شما حتی بدون مطالعه نیز انتخابی مناسب داشته باشید.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()