فروشگاه اینترنتی تجهیزات - ترازوی محک:

در نظر داشته باشید که ترازوی محک امروزه در کشور به صورت کامل شناخته شده می باشد. نام اصلی کمپانی محک کمپانی ایرانی توزین توان سنجش می باشد که با نام تجاری محک فعالیت خود را در زمینه تولید ترازوی محک انجام می دهد. در واقع یکی از قطب های بزرگ تولید ترازو در کشور می باشد، مطمئناً این امتیازات را از کارایی و کیفیت ترازوی محک به دست آورده است.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات - خرید ترازوی محک:

امروزه فروشگاه های متعددی در زمینه فروش ترازوی محک فعالیت می کنند، البته مطمئناً تمامی فروشگاه ها دارای پارامترهایی مانند قیمت مناسب، اورجینال بودن محصول، خدمات قابل توجه به خریدار و غیره نیستند. در نظر داشته باشید که فروشگاه اینترنتی تجهیزات یکی از ارائه کننده های اصلی ترازوی محک است، بنابراین شما میتوانید نازلترین قیمت ها را در این سایت مشاهده کنید از بهترین خدمات بهره مند شوید همچنین کارت های گارانتی و خدمات بعد از فروش کتبی توسط این سایت اینترنتی به خریداران ارائه می شود. شما می توانید خرید ترازوی محک را از این فروشگاه به راحتی انجام دهید.این شرکت خوشنام ایرانی بیشترین مصرف کنندگان ترازوی کشور را به کمپانی خود اختصاص داده است، همچنین استطاعت مالی اقشار مختلف جامعه را برای قیمت گذاری کالاهای خود کاملاً مد نظر داشته است.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات - مدل های مختلف ترازوی محک:

مطمئناً یکی از شاخص‌های معروفیت کمپانی محک تنوع در ترازوهای آن می باشد، در پیرو این موضوع باید گفت که این کمپانی مدل های متفاوتی را با تغییراتی محسوس و قابلیت های خاص آماده عرضه کرده است. مهمترین گروه بندی که برای تراز های کمپانی محکمی توان عنوان کرد به شرح زیر می باشد:

ترازوی علمک دار محک

ترازوی بدون علمک محک.

در نظر داشته باشید که هر کدام از این گروه ترازوها خود دارای چندین زیر شاخه می‌ باشند که به صورت شاخه ای از ترازوهای ساده شروع شده و به ترازوهای تجهیز شده به چاپ بارکد و فیش پرینتر ختم می شود. در واقع بسیاری از خریداران که به صورت حرفه‌ای به دنبال ترازوی محک هستند با همین گروه بندی ها خرید ترازوی محک را انجام می دهند.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات - ترازوی محک و قیمت آن:

اگر به خاطر داشته باشید در اوایل مقاله اشاره کردیم که قیمت  فروش ترازو در واقع بسیار نازل و ارزان است، اگر بخواهیم یک معیار برای قیمت در محصولات کمپانی محک و تعیین کنیم به جرأت می‌توان گفت که به لحاظ قیمتی محصولات کمپانی محک با دیگر محصولات موجود در بازار در سطح میان رده قرار می گیرد. بنابراین به سادگی می توان حدس زد که قیمت ترازوی محک نه گران است و نه ارزان و در واقع متوسط می باشد، اما نکته حائز اهمیت در این خصوص این است که با اینکه قیمت آن متوسط است به سادگی به لحاظ کیفیت، دوام و عمر طولانی با محصولات گران قیمت رقابت می کند. در نظر داشته باشید که یکی از گران ترین محصولات کمپانی محک ترازو ۷۰ کیلویی محک است که قیمت آن کمی بیشتر از ۲ میلیون تومان می باشد. اگر می خواهید از تمامی قیمت های محصولات کمپانی محک مطلع شوید می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات مراجعه کنید، در این سایت نه تنها قیمت روز تمام محصولات کمپانی محبوب وجود دارد بلکه شما می توانید تمامی کالاها را با جزئیات دقیق آن مشاهده کنید. این سایت این امکان را به خریدار می دهد که چند محصول را با یکدیگر مقایسه کند و مطمئناً ماحصل این مقایسه یک انتخاب ایده آل و کاملاً منطبق با خواسته ها و نیازهای خریدار خواهد بود.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()