چند سال اخیر ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از وسایل محبوب و پرفروش در لیست دستگاه های دیجیتالی به شمار می رود چون علاقه مندان به فیلم، سریال و بازی های کامپیوتری از دستگاه مینی ویدئو پروژکتور به عنوان دستگاه پخش کنندۀ تصویر در ابعاد بزرگ استفاده می نمایند. ویدئو پروژکتور یکی از هزاران محصولات دیجیتالی است که در عین سادگی ساختاری که از آن برخوردار است، بسیار کاربردی است و بیش از گذشته مورد استفاده قرار گرفته می شوند. ضمن آنکه پیشرفت تکنولوژی موجب شده تا سطح فناوری ساخت این دستگاه دچار تغییر و تحول قرار گرفته و امکان فروش مینی ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته توسط مجموعۀ های سازندۀ دستگاه پروژکتور مهیا گردد.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا بیش از چند دهه است که توانسته اند با بهره مندی از فناوری روز دنیا و رقبای تجاری خود، تنوع مدل دستگاه های ویدئو پروژکتور را نسبت به گذشته ارتقاء ببخشند. دستگاه مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار در لیست محصولات عرضه شده توسط این مجموعۀ معتبر گنجانده شود.

قیمت مینی ویدئو پروژکتور پرتابل

قیمت مینی ویدئو پروژکتور پرتابل به قابلیت های دستگاه از جمله طول عمر لنز، طول عمر مفید باتری، سطح رزولوشن تصویر، پشتیبانی از کلیۀ پرتال های ورودی و خروجی و حداکثر ابعاد صفحۀ نمایشگر چه مقدار است، بستگی دارد.

امروزه نسبت به گذشته سطح کاربری ویدئو پروژکتور افزایش یافته است چون مینی ویدئو پروژکتور به دلیل سبک بودن و تجهیز بودن به قابلیت های پیشرفته موجب شده بر تعداد مصرف کنندگان این دستگاه دیجیتالی افزوده گردد.

به راحتی می توان با خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار یا مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار، آن را به دستگاه های منبع که به قابلیت wifi مجهز هستند، به سهولت متصل نمود و به نوعی فضای پیرامون دستگاه نیز خلوت تر می شود.

برای سفارش نسخه های جدید مینی ویدئو پروژکتور نیزا کالا می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و از تخفیفات فروش ویژۀ فروشگاه بهره مند گردید. 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 476
نمایش همه
علاقه مندی ها ()