خرید ترازو دیجیتال در سایت تجهیزات :

ترازو دیجیتال موضوع مورد بحث این مقاله می باشد، مطمئناً همانطور که مستحضر هستید ترازوها در حجم گسترده ای کاربرد دارند و کسب و کارهای مختلف کاملا به این ابزار وابسته هستند. مراکز بسیار بزرگی از نمونه های مختلف ترازو دیجیتال استفاده می کنند، مثلاً در شرکت های بزرگ کشتیرانی از ترازو های بسیار بزرگ برای مصارف خاص استفاده می شود و یا در کمپانی های شیلات برای توزین آبزیان دریایی ترازو بسیار پرکاربرد است. در نظر داشته باشید که امروزه ترازوها با مدل مکانیکی چند دهه پیش کاملاً فرق دارند، مثلاً در ترازوهای مکانیکی از وزنه برای توزین مواد و اجسام مختلف استفاده می‌شد. بی‌ تردید با این روش برای توزین کالا ها و محصولات مختلف باید وزنه های بسیاری موجود می بود، البته در نظر داشته باشید که عملیات توزین به هیچ عنوان دقت بالایی نداشت. اما امروزه فناوری و تکنولوژی های پیشرفته برقی و الکترونیکی به کمک این صنعت آمده اند و محصولاتی به نام ترازوهای دیجیتالی تولید کرده‌ اند. ترازوهای دیجیتالی در انواع مختلفی تولید می شوند. برخی از آنها برای اجسام بسیار سنگین که بیش از ده ها تن وزن دارند ساخته شده اند. دقت در این ترازوها بسیار بالا است و از فناوری دیجیتالی بهره گرفته اند، برخی دیگر از آنها در مشاغل صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. ظرفیت توزین ترازو های صنعتی از ۵۰۰ کیلو گرم تا ده تن نیز می رسند و مطمئناً دقت در این ترازو ها مثال زدنی است. دسته دیگر از ترازو برای مصارف زیر ۵۰۰ کیلوگرم ساخته شده اند این ترازو ها عموما در فروشگاه‌ها و یا مراکز پروتئینی مثل کشتارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. ترازو های مذکور نیز از تکنولوژی دیجیتالی بهره گرفته اند و در توزین مواد مختلف بسیار دقیق و کارآمد عمل می کنند. دسته دیگر ترازوها، ترازوهای فروشگاهی هستند. این ترازوها در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند و عموماً ظرفیت آنها زیر ۱۰۰ کیلوگرم می باشد، از این ترازو ها در میوه فروشی ها، فروشگاه ها، مغازه های خشکبار و آجیل فروشی ها استفاده می کنند. گروه بعدی ترازوها، ترازوهای گرمی و بسیار حساس هستند. این ترازوها در مصارف حساس مانند آزمایشگاه ها، طلا فروشی ها و عطاری ها از آنها استفاده می شود البته در عطاریها دقت و حساسیت آنچنان بالا نیست اما در مکانهایی مانند طلافروشی و آزمایشگاه مطمئناً دقت بسیار بالای توزین مهمترین پارامتر می باشد.

در ادامه این مقاله می‌خواهیم در خصوص یکی از مدل های مختلف ترازو دیجیتالی صحبت کنیم با ما همراه باشید.

فروشگاه تجهیزات - درباره ترازو دیجیتالی کمری:

در واقع این ترازوی دیجیتالی کمری از نوع علمک دار فروشگاهی می باشد. بیاد داشته باشید که این ترازو در مصارفی مانند سوپرمارکت ها و فروشگاه ها بسیار پربازده است. ابعادی که این ترازو دارد در حدود ۳۴×۳۶ سانتی متر می باشد، بنابراین به سادگی کاربر قادر است آن را روی پیشخوان فروشگاه و مغازه قرار دهد.

فروشگاه تجهیزات - ساختار ترازو دیجیتالی کمری:

این ترازوی علمک داره فروشگاهی دارای یک علمک است که این علمک از سه نمایشگر تشکیل شده است، این نمایشگر ها برای نمایش دادن قیمت خرید ترازو ، وزن و قیمت کل در نظر گرفته شده اند. در خصوص سینی توزین این ترازوی علمک دار فروشگاهی باید گفت که سینه آن بسیار صاف و صیقلی است و از جنس بسیار خوب استیل در تولید آن بهره گیری شده است. البته لازم به ذکر است که پایه علمک این ترازو دیجیتالی نیز از استیل ساخته شده است و ظاهری بسیار زیبا و شکیل به ترازو داده است. بیاد داشته باشید که در هنگام توزین مواد مرطوب چنانچه در طولانی‌ مدت کثیف شود به سادگی قابل تمیز شدن و شستشو می باشد و به راحتی زیبایی سابق خود را به دست خواهد آورد.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 279
نمایش همه
علاقه مندی ها ()