فروش کالباس بر پارس برش:

یکی از دستگاه های پُر مصرف در سوپرمارکت ها و سوپر پروتئین ها کالباس بر پارس برش است. به دلیل اینکه این محصول بسیار با کیفیت در کارخانه های ایرانی ساخته می‌شود مطمئناً محبوبیتش بسیار زیاد است. قطعه هایی که در کالباس بر پارس برش به کار رفته است استیل ضد زنگ است و کاملاً ضد آب می باشند و مسئول شرکت ایتالیایی است. این کالباس بر به واسطه تسمه بسیار مقاومش که تولید شرکت آلمان است به یک محصول سه تابعیتی تبدیل شده است. در واقع کالباس بر پارس برش محصول مشترک کشورهای آلمان، ایران و ایتالیا می باشد. پوشش استفاده شده در بدنه این کالباس بر از جنس آلومینیوم آنودایز می باشد و سایز آن تقریباً ۲۷ و نیم سانت است. در فرایند برش کالباس و گوشت امکان دارد قطعاتی از این مواد های غذایی روی کالباس بر باقی بماند اما با استفاده از پوشش مذکور به آسانی می توان آنها را از روی دستگاه کالباس بر برداشت، این امتیاز به دلیل جنس این پوشش است که مواد غذایی به آن نمی چسبد. بنابراین این مزیت باعث می‌شود هیچگونه میکروب و آلودگی بر روی دستگاه باقی نماند.

موتور کالباس بر پارس برش:

کالباس بر پارس برش دارای موتوری می باشد که کارخانه پارس برش آن را تولید کرده است و با توجه به تعبیه اهرمی بر روی این موتور می توان سایز برش ها را از ۲ میلیمتر تا ۱۰ میلیمتر تنظیم کرد.

موتوری که در کالباس بر پارس تعبیه شده است قدرتی معادل ۱۸۰ وات و همچنین ۰.۲۴ اسب بخار دارا می باشد، این موتور در بخش پایینی دستگاه قرار گرفته است.

فروشگاه تجهیزات عرضه کننده کالباس بر پارس برش می باشد و شما می توانید آن را با ضمانت معتبره دستگاه از فروشگاه تجهیزات تهیه کنید. همچنین فروشگاه تجهیزات برای رفاه حال شما خریداران عزیز سایتهای فروش ایجاد کرده است و شما می توانید با استفاده از این سایت ها خرید خود را ثبت کرده و در درب منزل تحویل بگیرید.

اهمیت کالباس بر پارس برش در فروشگاه تجهیزات:

یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کالباس بر های حال حاضر سطح بازار کالباس بر پارس برش می باشد.

کالباس بر پارس برش با قابلیت بسیار کار آمد و قطعات با کیفیت توانسته است محبوبیت بسیار خوبی را در این خصوص به دست آورد. همچنین این دستگاه با موتور با کیفیت کارخانه پارس برش مجهز شده است، این موتور ضمانت نامه نیز دارد. دیگر قطعات این کالباس بر پارس برش از دو کشور آلمان و ایتالیا تهیه شده و مونتاژ آن در داخل انجام گرفته است. بنابراین با توجه به این خصوصیات کالباس بر پارس برش یک انتخاب متمایز می باشد.

قیمت کالباس بر پارس برش در مقایسه با مدل های خارجی بسیار مناسب تر است و تولید کننده اصلی آن به دلیل اینکه ایرانی هستند این دستگاه را با قیمتی تولید می کنند که مناسب با توان خرید اقشار مختلف جامعه ایرانی باشد، البته شما می توانید برای داشتن خرید خوب و مطمئن دستگاه کالباس بر پارس برش را ازفروشگاه تجهیزات خریداری کنید. زیرا فروشگاه تجهیزات به واسطه اینکه این دستگاه را از کارخانه مستقیم تهیه می کند می تواند با سود بسیار ناچیزی آنها را به خریداران عرضه کند.

بهترین دستگاه کالباس بر پارس برش:

در خصوص تنوع این دستگاه ها می توان گفت که در واقع کالباس بر در بازار ایران تنوع آنچنانی ندارند و به جز یک مدل ایتالیایی و چند مدل مجهول الهویه و مدل پارس برش در بازار ایران نوع دیگری یافت نمیشود. البته نکته ای که در اینجا حائز اهمیت است این است که کالباس بر پارس برش در مقایسه با کالباس بر نوع ایتالیایی خود قیمتش بسیار مناسب است، در عین اینکه کیفیتش است تقریباً می‌تواند با کالباس بر ایتالیایی رقابت کند. قیمت کالباس بر ایتالیایی بسیار زیاد می باشد و تمامی اقشار جامعه توانایی خرید کالباس بر خارجی را ندارند. بنابراین کالباس بر پارس برش محبوبیت بسیار زیادی دارد.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 437
نمایش همه
علاقه مندی ها ()