دستگاه روغن گیری اسوه مدل dk60 در تجهیزات:

بدون مقدمه می پردازیم به توضیح دستگاه روغن گیری اسوه مدل dk60 که یکی از پرطرفدارترین دستگاه های موجود می باشد.

این دستگاه روغن گیری به لحاظ کیفیت، ظرفیت و سایز از سطح مناسبی برخوردار است.

توانایی موتور این دستگاه ارتقا داده شده است و در واقع ۱.۵ تا ۲.۳ کیلو وات توانمند تر شده است،

دور موتور در این دستگاه ۹۰۰ دور می باشد و بی تردیر این مقدار در بازدهی آن تاثیر چشمگیری خواهد گذاشت. این دستگاه روغن گیری ۲۵ لیتر ظرفیت در خروجی دارد که برابر با ۲۰ کیلوگرم روغن در ساعت می باشد.

دستگاه روغن گیری اسوه مدل dk60 قادر است روغن تمام دانه های گیاهی را تهیه کند، این دستگاه در مقدار کمِ روغن گیری با حرارت کم به میزان ۴۳ درصد می تواند روغن گیری انجام دهد البته برای کنجد افغانستانی و کنجد بومی ایران این مقدار به ۵۲ درصد روغن گیری ارتقاء پیدا می کند.

خصوصیات دستگاه روغن گیری اسوه مدل dk60:

وزن این دستگاه حدود ۱۱۰ کیلوگرم می باشد و در ساخت آن از استیل استفاده شده است، مطمئناً استیل استحکام بسیار زیادی دارد.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه روغن گیری اسوه مدل dk60 کم صدا بودن آن است که باعث محبوبیت دستگاه شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه داشتن قفل در چرخ های آن می باشد که با این ویژگی به سادگی می توان آن را در محل استقرار، ثابت کرد. بنابراین در هنگام کار به هیچ عنوان حرکت نخواهد کرد.

در دستگاه روغن گیری اسوه مدل dk60 سیستم خنک کننده اتوماتیک به صورت مجزا به کار رفته است در نتیجه به راحتی می تواند بازدهی بیشتری در ساعات طولانی داشته باشد.

فروشگاه تجهیزات یکی از معتبرترین فروشگاه هایی است که دستگاه روغن گیری اسوه مدل dk60 را می توان از آن خریداری کرد.

در نظر داشته باشید که فروشگاه اینترنتی تجهیزات تمامی دستگاههای خود را به صورت اورجینال و اصلی به خریداران عرضه می کند.

مشخصات فنی دستگاه روغن گیری و فروش آن در تجهیزات:

یکی از انواع مختلف دستگاه های معروف روغن گیری، دستگاه روغن گیری اسوه مدل dk40 می باشد که بسیار قدرتمند و کارآمد است. این دستگاه می تواند تمامی دانه های روغنی را خرد کرده و روغن آنها را بگیرد.

دستگاه روغن گیری اسوه مدل dk40 با ظرفیت ۴۳ درصد روغن گیری در میزان کم دستگاه و با کمترین حرارت باعث محبوبیت هر چه بیشتر خود شده است. این دستگاه یک طراحی صنعتی می باشد و چرخ های آن مجهز به قفل برای ثابت نگه داشتن آن در هنگام کار می باشد. یکی دیگر از امتیازات این دستگاه توان یک اسب بخاری در موتور آن می باشد، بنابراین می تواند ۸۰ کیلوگرم روغن را در یک ساعت از دانه های مختلف تهیه کند.

دستگاه روغن گیری اسوه مدل dk40 دارای یک موتور بسیار با کیفیت که ساخت کمپانی زیمنس است، می باشد. مکانیسم گیربکسی موتور آن باعث شده است که کمترین صدا را در هنگام کار داشته باشد، بدنه ای که این دستگاه از آن بهره می برد از استیل خالص ساخته شده است که به استثنایی قدرت و استحکام بالا به لحاظ بهداشتی نیز کاملاً دارای رتبه معقولی می باشد.

فروش اینترنتی دستگاه روغن گیری در تجهیزات:

دستگاه روغن گیری اسوه مدل dk40 دارای یک امتیاز فوق العاده است و آن امتیاز بازدهی بالای آن می باشد، در واقع این دستگاه می‌تواند ۲۴ ساعت بدون وقفه به کار خود ادامه دهد و بهترین بازدهی را داشته باشد.

کمپانی سازنده دستگاه روغن گیری اسوه مدل dk40 در جدیدترین ادعای خود اذعان کرده است که چیزی در حدود ۱۵ ایراد را در این دستگاه برطرف نموده است به همین جهت آن را ۱۲ ماه گارانتی بی چون و چرا کرده است.

سایت معروف تجهیزات ارائه کننده اصلی این دستگاه روغن گیری می باشد، خریداران می‌توانند در سایت تجهیزات از امتیازات خرید دستگاه روغن گیری رومیزی و... آسان، قیمت پایین و ارسال به درب منزل بهره مند شوند.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 370
نمایش همه
علاقه مندی ها ()