خرید سبزی خرد کن سبز ایران به صورت مجازی از فروشگاه تجهیزات:

امروزه از دستگاه سبزی خردکن در مصارف خانگی، کسب و کارهای کوچک و یا مشاغل محلی بسیار استفاده می شود. یکی از نمونه های مطرح در این زمینه سبزی خرد کن سبز ایران ۵ کیلویی مدل ۹۰۹ کاسپین می باشد. در ادامه می خواهیم راجع به این سبزی خرد کن بیشتر توضیح دهیم پس با ما همراه باشید. سبزی خرد کن سبز ایران ۵ کیلویی مدل ۹۰۹ کاسپین در واقع مدل نیمه صنعتی و سطلی سبزی خردکن است. ارتفاع این دستگاه به ۸۰ سانتیمتر می رسد و وزنی بالغ بر ۳۰ کیلوگرم دارد. مطمئناً این دستگاه نسبت به محبوبیت و فروش بالای خود می توان آنرا در زمره تولیدات با کیفیت و کارآمد داخلی به حساب آورد.

سبزی خرد کن سبز ایران ۵ کیلویی مدل ۹۰۹ کاسپین دارای قیمت بسیار نازل و کمی می‌باشد، بنابراین با توان خرید اقشار مختلف جامعه مطابقت دارد. بدنه این سبزی خرد کن سبز ایران از استیل غیر مغناطیسی تولید شده است و همانطور که از نام آن پیداست دارای مخزنی ۵ کیلوگرمی می باشد. دهانه این دستگاه حدود ۳۰ سانتی متر است، بنابراین به راحتی می توان سبزیجات را در آن ریخت.

خصوصیات سبزی خرد کن سبز ایران ۵ کیلویی:

قلب تپنده سبزی خرد کن سبز ایران ۵ کیلویی مدل ۹۰۹ کاسپین شاهکار دست موتوژن تبریز می باشد و در تجهیزات آشپزخانه ای و صنعتی یکی از مرغوب ترین موتور ها به حساب می آید. جنس تیغه این سبزی خرد کن نیز از استیل ضد زنگ می باشد، بنابراین به راحتی می توان آن را شستشو کرد.

سبزی خرد کن سبز ایران ۵ کیلویی مدل ۹۰۹ کاسپین دارای توان موتوری بالغ بر ۱.۲ اسب بخار می باشد، بنابراین میزان بازدهی آن ۵۰ کیلوگرم در ساعت می باشد. این سبزی خردکن سبز ایران به جهت تخلیه مخزن برای آن کفگیر تعبیه کرده است و یک تیغه تیز کن نیز برای کاربر بر روی این دستگاه گذاشته است.

سایت تجهیزات تمامی لوازم های جانبی و اصلی این دستگاه را در هنگام خرید به خریدار ارائه می کند، سایت تجهیزات یک مرکز معتبر و امن برای خرید است.

سبزی خرد کن سبز ایران ۲ کیلویی و فروش آن در تجهیزات:

در خصوص بحث سبزی خرد کن سبز ایران می توان گفت یکی از مرغوبترین محصولات داخل کشور است و به راحتی می‌تواند با محصولات و نمونه‌های خارجی رقابت کند. از امتیازات سبزی خردکن سبز ایران داشتن خدمات و قطعات اصلی در سراسر کشور می باشد، پس بی تردید می توان با خیالی آسوده از آن با هر میزان فشار و بازدهی استفاده کرد.

یکی از نمونه های پرفروش این دستگاه، سبزی خرد کن سبز ایران ۲ کیلویی مدل ۳۳۰ دولوکس می باشد. یکی از امکانات منحصر به فرد این دستگاه توانایی چرخش تیغه در دو جهت می باشد، این قابلیت بی تردید می تواند کار با این دستگاه را بسیار راحت و توأم با لذت کند.

وزن سبزی خرد کن سبز ایران ۲ کیلویی مدل ۳۳۰ دولوکس در حدود ۸.۵ کیلو گرم است و دارای یک مخزن استیل ضد زنگ با ظرفیت ۲ کیلوگرم می باشد. سایز دهانه که طراحان این دستگاه برای آن در نظر گرفته اند ۲۴ سانتیمتر می باشد، همچنین ۲۵ سانتی متر ارتفاع این دستگاه است.

سایر خصوصیات سبزی خرد کن ۲ کیلویی:

 خرد کن سبز ایران ۲ کیلویی مدل ۳۳۰ دولوکس دارای یک قلب تپنده خارجی می باشد، که توانی برابر ۲۲۰ ولت دارد. ۲۲۰ ولت در تبدیل به اسب بخار چیزی معادل ۰.۲۹ می باشد. شرکت سازنده این دستگاه تیغه های آن را از فولاد ضد زنگ تولید کرده است، این دستگاه می‌تواند با برق شهری کار کند. کابل برق سبزی خرد کن سبز ایران ۲ کیلویی مدل ۳۳۰ دولوکس ۱۷۰ سانتی متر است. قابلیت ضد آب بودن این دستگاه باعث می شود نظافت و تمیزکاری پس از کار به راحتی انجام شود.

لوازم جانبی که شرکت سازنده برای سبزی خرد کن سبز ایران ۲ کیلویی مدل ۳۳۰ دولوکس در نظر گرفته است عبارت است از:

سنگ تیز کن دستی

کاردک چوبی جهت تخلیه مخزن

آچار آلن جهت عوض کردن تیغه.

سایت اینترنتی تجهیزات مدل های خارجی و ایرانی سبزی خرد کن را دارا می باشد، شما می توانید در سایت تجهیزات با هر میزان توان مالی ۱  خرید سبزی خرد کن بهینه داشته باشید زیرا در این سایت برای توان مالی تمامی اقشار جامعه دستگاهی وجود دارد.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 355
نمایش همه
علاقه مندی ها ()