فروش ترازوی محک ۵۰ کیلویی به صورت اینترنتی در سایت تجهیزات:

فروش ترازو امروزه به اشکال مختلف صورت می گیرد برخی از فروشگاه ها این وسیله ها را به صورت حضوری و غیرحضوری به خریداران عرضه می کنند، البته در خرید های غیر حضوری مطمئناً کم و کاستی پیش خواهد آمد اما چنانچه از مراکز معتبر که  فروش ترازو را انجام می دهند خرید کنید بی تردید کم و کاست ها برطرف خواهد شد. یکی از مراکز معتبر در خصوص فروش انواع ترازو، سایت فروشگاهی تجهیزات می باشد. این سایت چندین سال است که در امر عرضه کالا به مشتریان فعالیت می‌کند و تا به حال توانسته است محبوبیت چشمگیری در این زمینه به دست آورد در نتیجه به سادگی می توانید از سایت تجهیزات خرید ترازوی خود را انجام دهید و از خدمات بی نقص این مجموعه بهره مند شوید. در ادامه مقاله یکی از ترازو های محبوب و پرفروش را معرفی می‌کنیم.

فروش ترازو - ترازوی محک ۵۰ کیلویی مدل ۱۱۰۰۰

این ترازو ماکزیموم دارای ظرفیت وزنی ۵۰ کیلوگرم می باشد و در گروه ترازو های دیجیتال شرکت محک قرار دارد و به راحتی می توان در مصارف فروشگاهی از آن استفاده کرد، مقدار دقت این ترازو ۲ گرم است و ابعاد آن۴۲×۵۵ سانتی متر می باشد.

فروش ترازوی محک ۵۰ کیلویی مدل ۱۱۰۰۰:

فروش ترازو - ترازوی محک ۵۰ کیلویی مدل ۱۱۰۰۰ دارای امکانات گسترده و کارآمد بسیاری است، این ترازو از قابلیت پرینتر داخلی برخوردار نیست اما قادر است به دستگاه هایی مانند رایانه، چاپگر های خارجی و همچنین با ایجاد شبکه به ترازو های دیگر متصل شود. پلاستیک فشرده ای که در این ترازو به کار رفته است از مقاومت چشمگیری برخوردار می باشد.

فروش ترازو - ترازوی محک ۵۰ کیلویی مدل ۱۱۰۰۰ دارای یک سینی از جنس استیل است. این ترازو از باتری پشتیبان به عنوان منبع تغذیه استفاده می کند، همچنین می توان آن را به منبع برق شهری وصل کرد. ظرفیت باتری که در این ترازو به کار رفته است ۳۵ وات می باشد و به راحتی این ترازو می ‌تواند به صورت مداوم به کار خود ادامه دهد.

فروش ترازو - ترازوی محک ۵۰ کیلویی مدل ۱۱۰۰۰ دارای رنگ های متعددی می باشد همچنین حافظه داخلی آن ۳۵ و حافظه غیر مستقیم آن ۱۰۰۰ مگابایت می باشد، از این حافظه ها برای ثبت اقلام متعدد می توان استفاده کرد.

فروش ترازو در فروشگاه تجهیزات:

ترازو ها در زندگی روزمره ما نقش مهمی دارند زیرا از این وسیله پرکاربرد در تمامی مصارف می توان استفاده کرد مصارفی که از ترازو ها می ‌توان در آن بهره گیری کرد عبارت است از:

مصارف صنعتی

مصارف باشگاهی

مصارف خانگی

مصارف آشپزخانه‌ای

مصارف کارگاهی

مصارف کارخانجات.

یکی از مراکز مهم فروش ترازو مرکز خرید تجهیزات می باشد که تمامی اجناس ارائه شده در این مرکز کیفیتی بسیار عالی دارند در این فروشگاه با توجه به نمودارهای فروش ترازو می توان گفت که خریدارانی که از مرکز خرید تجهیزات خرید ترازوی خود را انجام داده اند رضایت کامل از این مرکز دارند.

نحوه فروش ترازو در تجهیزات:

فروش ترازو در این مرکز خرید در قالب سایت های که از طرف این مجموعه در نظر گرفته شده است امکان پذیر می باشد، امتیاز خرید غیر حضوری از طریق این سایت ها خصوصاً در شرایط فعلی اپیدمی کرونا یک ویژگی رفاهی بهداشتی برای خریداران به دنبال خواهد داشت. زیرا خریداران می‌توانند بدون ماندن در ترافیک های شهری و تردد در خیابان های مختلف خرید خود را انجام دهند و در هر مکانی که مایل باشند آن را تحویل بگیرند، در نظر داشته باشید این نمونه از خرید در شرایط کاملا امن انجام می شود و هیچ گونه سوء استفاده ای در آن ایجاد نمی شود، بنابراین بهترین گزینه برای فروش ترازو این سایت ها می باشند.

در واقع این مرکز فروش ترازو سعی کرده است از بهترین برندهای معروف سطح بازار در فروشگاه آماده فروش داشته باشد، در پیرو همین موضوع فروش ترازو در مدلهای مختلف انجام می شود. فروش ترازوی دیجیتالی در این مجموعه بزرگ با توجه به پرسنل آموزش دیده بسیار راحت و با سرعت انجام می شود، بنابراین افرادی که خرید غیر حضوری دارند و یا افرادی که خرید حضوری انجام میدهند میتوانند بدون اتلاف وقت این کار را در این مجموعه بزرگ انجام دهند‌.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()