خرید ترازوی محک 50 کیلویی 15000plus از فروشگاه تجهیزات:

 ترازوی محک ۵۰ کیلویی plus15000 یکی از ترازو های جدیدی است که توسط شرکت محک طراحی و تولید شده و توسط مراکزی مانند فروشگاه تجهیزات به فروش می رسد. فروشگاه تجهیزات روش فروش اینترنتی را برای کاربران خود برگزیده است تا همه بتوانند به راحتی خرید ترازوی محک را به صورت اینترنتی و بدون دردسر به انجام برساند.

ترازوی محک ۵۰ کیلویی plus 15000 نسبت به ترازو هایی که در بازار موجود هستند دارای قابلیت های بسیار بیشتری است. در نتیجه می‌توان از چنین دستگاهی به عنوان یک دستگاه کامل برای مراکز فروشگاهی، تولیدی و صنعتی به راحتی استفاده نمود. از قابلیت های بی شمار این دستگاه می توان به ظرفیت توزین ۵۰ کیلویی آن اشاره نمود که البته باید گفت کمترین میزانی که این دستگاه قابلیت اندازه ‌گیری آن را دارد ۱۰ گرم و با دقت ۵ گرمی می باشد. از خصوصیات دیگر این دستگاه باید به نمایشگر ال ای دی آن اشاره نمود. این نمایشگر با وضوح بالایی به نشان دادن اعداد و ارقام مربوط به وزن و قیمت می پردازد.

خصوصیات ترازوی محک 50 کیلویی 15000plus:

از خصوصیات دیگر ترازوی محک ۵۰ کیلویی plus15000 باید به توانایی های آن در اتصال به دستگاه های دیگر اشاره نمود. این قابلیت می تواند مزیت بسیار بزرگی برای چنین ترازویی شمرده شود. زیرا همه ترازو ها چنین قابلیت را به تنهایی نخواهند داشت. همچنین وجود چاپگر حرارتی داخلی در دستگاه می تواند امکان چاپ انواع فاکتور فروش را برای دستگاه فراهم نماید. ترازوی محک ۵۰ کیلویی plus15000 قادر به اتصال به انواع کامپیوتر و لپ تاپ از طریق وای فای می باشد. همچنین باید بدانید این دستگاه به اغلب دستگاه هایی که در مراکز فروشگاهی موجود هستند به راحتی متصل خواهد شد. از دستگاه های مربوطه می توان به چاپگر، لیبل پرینتر، بارکد خوان، دستگاه pos یا کارتخوان و بسیاری از دستگاه های دیگر اشاره نمود. از قابلیت های دیگر می توان به حساب کردن مالیات و تخفیف در این ترازوی محک اشاره نمود. وجود ۸۰۰ حافظه مستقیم و ۶۰۰۰ حافظه غیر مستقیم به قابلیت‌های این دستگاه بسیار افزوده است.

خرید ترازوی محک ۵۰ کیلویی BR15000AP از فروشگاه تجهیزات:

 فروشگاه تجهیزات یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش ترازو و برند های دیگر می باشد. این فروشگاه به صورت اینترنتی به فعالیت می پردازد و توانسته است در سال ‌های اخیر فروش بسیار زیادی را از آن خود کند. به خصوص در سال اخیر و با وضعیت پیش آمده در سراسر دنیا به دلیل بیماری کرونا اغلب مردم تمایل دارند خرید های خود را به صورت اینترنتی به انجام برسانند. به همین دلیل سایت ‌های اینترنتی نسبت به قبل فروش بیشتری را از آن خود کرده ‌اند. به خصوص خرید دستگاه هایی مانند انواع ترازو به راحتی به صورت اینترنتی قابل انجام شدن است. ترازوی محک ۵۰ کیلویی BR15000AP از انواع ترازو هایی است که در فروشگاه تجهیزات به فروش می رسد که دارای قابلیت های بسیار زیادی بوده و کاربرد های مخصوص به خود را دارد. در ادامه این مقاله در خصوص آن صحبت خواهیم کرد.

خصوصیات ترازوی محک ۵۰ کیلویی BR15000AP:

همان طور که از نام ترازوی محک ۵۰ کیلویی بر ‏می آید ظرفیت اندازه گیری این دستگاه برابر با ۵۰ کیلوگرم است. ضمن اینکه مواد مختلف را با دقت دو گرم اندازه گیری می نماید. این دستگاه قابلیت چاپگر و قابلیت بارکد پرینتر را در خود دارد و به همین منظور می تواند به چاپ فاکتور فروش بپردازد. ضمن این که این دستگاه می تواند به دستگاه های جانبی دیگری مانند کامپیوتر و پرینتر به راحتی متصل شود و در نتیجه بهترین استفاده ‌ای که می تواند چنین ترازویی داشته باشد، استفاده در انواع فروشگاه ها می باشد. از قابلیت‌ های دیگری که می ‌توان برای این ترازو برشمرد قابلیت قطعه شمار است. این قابلیت برای مواقعی که بار های یکسان و یک شکل وجود دارند و قصد شمارش تعداد آن ها را داریم بسیار مناسب است. به همین دلیل از این دستگاه گاهی برای مراکز صنعتی و تولیدی نیز استفاده می نمایند. از خصوصیات دیگر این ترازوی محک می‌ توان به نمایشگر ال ای دی آن اشاره نمود که دارای وضوح بسیار بالایی می باشد.

 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()