فروش ترازو دیجیتال آزمایشگاهی HX-H-E CAS در فروشگاه تجهیزات:

فروشگاه تجهیزات دارای انواع و اقسام ترازو دیجیتال می باشد. این فروشگاه به صورت اینترنتی به فعالیت پرداخته و انواع این دستگاه ها را به صورت اینترنتی به فروش می ‌رساند. یکی از ترازو هایی که در این فروشگاه به فروش می ‌رسند ترازو دیجیتال آزمایشگاهی HX-H-E CAS می باشد که به نوبه خود یکی از حساس ترین ترازو هایی است که در این فروشگاه موجود می باشد. این ترازو دیجیتال آزمایشگاهی دارای ظرفیت توزین ۳۰۰ گرمی است. یعنی این ترازو می تواند بارهایی حداکثر ۳۰۰ گرمی را به خوبی اندازه گیری نماید. ولی باید بدانید که این میزان بار را با دقت ۵ هزارم گرم اندازه گیری خواهد کرد. در نتیجه ذرات بسیار ناچیزی در آزمایشگاه را به خوبی اندازه گیری خواهد کرد. با وجود این میزان دقت و حساسیت در اندازه گیری چنین ترازویی باید محفظه ای وجود داشته باشد که بتواند از تاثیر جریان هوا بر وزن مواد مختلف آزمایشگاهی جلوگیری نماید. شرکت سازنده نیز برای جلوگیری از چنین امری یک محفظه شیشه ‌ای این ترازو تعبیه کردند تا بتواند با دقت بسیار بالایی و بدون ایجاد هیچ گونه خطایی به فعالیت بپردازد.

سایر اطلاعات در خصوص ترازو دیجیتال آزمایشگاهی HX-H-E CAS:

این ترازو دیجیتال آزمایشگاهی قابل اتصال به انواع کامپیوتر می باشد. در نتیجه می تواند به انتقال اطلاعات بدون ایجاد خطا بپردازد. مشخصات دیگر این ترازو می ‌توان به جنس بدنه و سینی آن اشاره نمود. جنس بدنه این دستگاه پلاستیک فشرده و بسیار مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی آزمایشگاه و شرایط رطوبتی آن می باشد. همچنین در برابر فشار های وارد شده از اجسام مختلف هیچ گونه آسیبی نخواهد دید. جنس سینی آن نیز کاملاً استیل است و ضد زنگ و ضد خط و خش می باشد. محافظ قرار گرفته در سینی این دستگاه شیشه‌ ای است. از مشخصات دیگر دستگاه می ‌توان به نمایشگر ال سی دی آن اشاره نمود که با وجود نور پس‌ زمینه آن میزان وضوح بسیار بالا رفته است.

ترازو دیجیتال آزمایشگاهی ترازویی بسیار با کیفیت و دقیق برای استفاده در داخل آزمایشگاه می باشد و شما در صورت نیاز می توانید به خرید آن از فروشگاه تجهیزات بپردازید.

 

ترازو دیجیتال گرمی کیا مدل PD100 و فروش آن در سایت تجهیزات:

 سایت تجهیزات یکی از سایت‌ های معتبر در زمینه فروش انواع ترازو دیجیتال و غیر دیجیتالی و همچنین تجهیزات دیگری در حوزه دستگاه های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی است. این سایت با وجود تجربه بسیار زیاد توانسته است با فروش محصولات با کیفیت به صورت اینترنتی خصوصاً در سال اخیر و با وضعیت موجود در خصوص بیماری کرونا نیاز بازار را نسبت به این تجهیزات برطرف نماید. یکی از ترازو هایی که در این سایت به فروش می رسد ترازو دیجیتال گرمی کیا مدل PD100 می باشد. این ترازو جزء ترازو های جیبی است و بسیاری از مشاغل مانند صنف زرگری، نقره فروشی و سنگ های قیمتی از چنین ترازویی استفاده می نمایند. این ترازو با دارا بودن ظرفیت توزین بسیار کم مناسب چنین مشاغلی می باشد و کاملا برای آن ها طراحی و تولید شده است. ترازو دیجیتال مورد نظر دارای ظرفیت اندازه گیری ۱۰۰ گرم با دقت یک صدم گرمی است. در نتیجه می ‌توان گفت ترازوی مورد نظر دقت و حساسیت بسیار زیادی در اندازه گیری اجسام دارد. از مشخصات این ترازو دیجیتال جیبی یا گرمی می ‌توان به نمایشگر آن اشاره نمود. این نمایشگر ال سی دی و ال ای دی به کار برده شده در دستگاه با وضوح بسیار بالایی به نشان دادن اعداد و ارقام می پردازد.

سایر اطلاعات در مورد ترازو دیجیتال گرمی کیا مدل PD100:

از ترازو دیجیتال گرمی کیا مدل PD100 اطلاعات دیگری نیز می توان بیان نمود که از آن ها می ‌توان به نور پس زمینه نمایشگر آن اشاره کرد. با وجود وضوح تصویر بسیار بالایی که طراحان برای آن در نظر گرفته‌ اند نور پس زمینه باعث می شود بتوان به راحتی به مشاهده اعداد و ارقام نمایان شده پرداخت. کالیبراسیون دستگاه مورد نظر به صورت دستی و با استفاده از سنگ کالیبره استاندارد انجام خواهد گرفت. جنس بدنه دستگاه پلاستیک فشرده و جنس سینی دستگاه نیز استیل گالوانیزه و مقاوم است.

در صورت تمایل به خرید ترازو گرمی کیا مدل PD100 می‌توانید سایت تجهیزات را مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را از این سایت سفارش داده و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 329
نمایش همه
علاقه مندی ها ()