فروش ترازوی دیجیتال زرگری در فروشگاه تجهیزات:

یکی از انواع ترازوی دیجیتال ترازوی زرگری است که با نام ترازوی جیبی نیز شناخته می‌ شوند. ترازوی دیجیتالی جیبی همان طور که از نام آن مشخص است دارای اندازه بسیار کوچکی هستند و مناسب مشاغلی مانند زرگری، نقره فروشی و ساخت و فروش انواع سنگ های قیمتی می باشند و شما می توانید این ترازو ها را در طلا فروشی و نقره فروشی ها به وفور مشاهده نمایید. یکی از انواع ترازوی دیجیتال زرگری که در فروشگاه تجهیزات به فروش می ‌رسند ترازوی زرگری ای ام اچ مدل ۸۸۷ می باشد. قابلیت هایی که این ترازو دارد باعث شده است که صنف زرگری و طلا فروشان  از این ترازو استفاده نمایند. این ترازوی دیجیتال با اندازه بسیار مناسب خود توانایی سنجیدن وزن حداکثر ۶۰۰ گرم را دارد که البته باید گفت این میزان بار را می ‌تواند با دقت یک صدم گرمی اندازه گیری نماید. پس به قاطعیت می‌ توان گفت این ترازو دارای دقت بسیار بالایی می باشد.

اطلاعات دیگری در خصوص ترازوی دیجیتال زرگری ام ‌اچ مدل ۸۸۷:

طراحان و سازندگان این ترازوی جیبی نمایشگر چهار و نیم اینچ را برای این ترازو در نظر گرفته اند و باید گفت این نمایشگر از جنس ال سی دی می باشد که دارای وضوح بسیار بالایی برای نشان دادن اعداد و ارقام است. علاوه بر این وضوح تصویر نور پس زمینه موجود در نمایشگر باعث می شود بتوان اعداد و ارقام را به راحتی از نمایشگر خواند. یکی دیگر از خصوصیات این ترازو قابلیت نشان دادن اعداد به واحد های مختلفی می باشد. جنس بدنه از جنس پلاستیک abs فشرده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار های مختلف خواهد داشت. جنس سینی این ترازو نیز استیل است و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین ضربات کاملاً استحکام بالایی دارد. از خصوصیات دیگر این دستگاه می ‌توان به قابلیت شمارش قطعات در آن اشاره نمود که در نوع خود مزیت بزرگی برای زرگری محسوب می شود.

فروشگاه تجهیزات  فروش ترازو را در تنوع بالا انجام داده و آن ها را به صورت اینترنتی به فروش می رسند. شما می توانید با انتخاب ترازوی دیجیتال مناسب شغل خود آن را از سایت تجهیزات سفارش داده و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

تجهیزات؛ مرکز فروش انواع ترازوی دیجیتال:

ترازو ها مدل های مختلفی دارند برخی از آنها به صورت آنالوگ می باشند و برخی دیگر نمایشگرهای ال سی دی و ال ای دی دارند و به عبارتی دیجیتالی هستند.

بدیهی است که کاربر نسبت به مصرف خود یکی از مدل‌های این دستگاه را انتخاب می کند و هر چقدر کاربری ترازو و حساسیت آن بیشتر باشد مطمئناً انتخاب او باید از گروه ترازوی دیجیتال باشد، زیرا ترازو دیجیتال از حساسیت فوق العاده ای برخوردار است. در ادامه این مقاله می‌خواهیم راجع به ترازوی دیجیتال کیا مدل tx۲۰۰۰ صحبت کنیم، بنابراین تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

اولین شاخص برای هر ترازو ظرفیت توزین آن است، ظرفیت توزین ترازوی دیجیتال کیا مدل tx۲۰۰۰ بالغ بر ۲ کیلوگرم می باشد و حساسیت آن یک دهم گرم است، بنابراین محدوده کاربری این ترازو در مکان هایی که با مواد ارزشمند گرمی مشغول هستند مثل آزمایشگاه ها و غیره بسیار بیشتر می باشد.

مشخصات ترازوی دیجیتال کیا مدل tx2000:

بدنه ای که در ترازو دیجیتال کیا مدل tx۲۰۰۰ استفاده شده است از مواد abs تشکیل شده است، این مواد در واقع یک نوع پلاستیک فشرده می باشد. عموماً برای بدنه های وسایل حساس از این مواد استفاده می شود زیرا قابلیت مقاومت و دفع ضربه را دارا می باشد، همچنین این ترازو دارای یک کفی تخت است که این کفی جنسی از استیل گالوانیزه دارد.

ترازوی دیجیتال کیا مدل tx۲۰۰۰ دارای یک نمایشگر ال سی دی می باشد این نمایشگر ال سی دی وضوح بسیار بالایی دارد و دارای نور پس زمینه می باشد که برای محیط های کم نور  در نظر گرفته شده است، همچنین این ترازو در ساختار خود از ۱ لودسل بهره برد.

ترازوی دیجیتال کیا مدل tx۲۰۰۰ می تواند قطعات را بشمارد.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات ترازوی دیجیتال کیا مدل tx۲۰۰۰ را آماده عرضه کرده است  همچنین شما می توانید از سایت تجهیزات پس از خرید این ترازو ضمانتنامه یکساله و خدمات بعد از فروش ۱۲۰ ماهه دریافت کنید.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 304
نمایش همه
علاقه مندی ها ()