فروشگاه تجهیزات یکی از فروشگاه هایی است که در کشور ما به فعالیت پرداخته و انواع و اقسام ترازو ها را به فروش می رساند. البته در این فروشگاه تجهیزات دیگری مربوط به مراکز صنعتی و فروشگاهی موجود است که به صورت اینترنتی به فروش خواهند رسید. همان طور که می دانید ترازو ها در مدل ها و انواع مختلفی وجود دارند که توسط شرکت ‌های گوناگونی تولید می شوند. یکی از انواع ترازو هایی که توسط شرکت‌ های متعددی طراحی و تولید می ‌شود انواع  ترازو خانگی این دستگاه می باشد. این دستگاه با نام ترازو های آشپزخانه نیز ساخته و به فروش می رسند. از این ابزار برای اندازه گیری مواد مورد نیاز برای آشپزی کردن و یا موارد دیگری استفاده خواهد شد. البته انواع دیگری از این دستگاه در منازل مورد استفاده قرار می گیرد و برای کشیدن وزن افراد است. این دستگاه وزن کشی دارای ظرفیت های گوناگون و انواع متفاوتی است و نوع دیجیتالی و غیر دیجیتالی آن در بازار موجود می باشد.

 ترازو های فروشگاهی:

در فروشگاه تجهیزات انواع ترازو های فروشگاهی نیز به فروش می رسند. ابزار های فروشگاهی دارای تنوع بسیار گسترده ‌ای می باشند و هر یک از آن ها می‌تواند در نوع خود کاربرد و قابلیت های متفاوتی داشته باشد. از انواع این دستگاه ها در فروشگاه های زنجیره ای، مراکز فروش، مغازه، سوپر مارکت ها و به طور کلی هر مرکزی که با وزن مواد سروکار دارند استفاده می کنند. این وسیله دارای یک عدد سینی یا کفی استیل برای قرار گیری مواد مختلفی است. بر حسب ظرفیت اندازه گیری این دستگاه، اندازه دستگاه متغیر بوده و ضمن این که جنس بدنه آن ها کاملاً در تناسب خواهد بود. هر چه ظرفیت اندازه گیری دستگاه سنجش وزن بالاتر برود مسلماً بدنه آن ها محکم تر بوده و قابلیت اندازه گیری مواد سنگین را خواهد داشت. یک عدد علمک و یک عدد نمایشگر نیز در چنین دستگاهی به کار برده شده است تا خریدار و فروشنده بتواند به راحتی قیمت اجناس و وزن آن ها را روی نمایشگر مشاهده نماید.

 نکات خرید ترازو از فروشگاه اینترنتی تجهیزات:

فروشگاه اینترنتی تجهیزات از فروشگاه های اینترنتی معتبر در زمینه فروش انواع ترازو می باشد. این فروشگاه دارای انواع و اقسام ترازو برای مشاغل و مصارف مختلف می باشد. سنجش مواد گوناگونی در آزمایشگاه، منازل، مراکز فروش طلا و جواهرات، خواربار فروشی، فروشگاه ‌های زنجیره ‌ای و مصارف صنعتی توسط ترازو هایی که در فروشگاه تجهیزات موجود هستند قابل اندازه گیری است. بنابراین هر کسی می ‌تواند بر حسب نیازی که به انواع این دستگاه ‌ها دارد به خرید آن ها بپردازد. ولی باید بدانید برای خرید هر گونه ای از این دستگاه‌ ها مانند خرید ترازوی آزمایشگاهی باید نکات قابل توجهی را در نظر گرفته و سپس به خرید آن ها بپردازید. در ادامه این مقاله این نکات خرید بازگو خواهد شد‌.

نکات مهم برای خرید ترازو:

با وجود اهمیت فوق ‌العاده دستگاه سنجش وزن در مراکز صنعتی و مشاغل مختلف باید برای خرید آن ها نکاتی را در نظر گرفت. اولین نکته که قابل ذکر است در نظر گرفتن کارآیی دستگاه مربوطه می باشد. همان طور که می دانید و در متن های بالا به آن ها اشاره شد این دستگاه دارای انواع بسیار زیادی می باشد که هر کدام از آن ها در جایگاه خاصی قرار گرفته و مناسب اندازه ‌گیری مواد خاصی هستند. به طور مثال برای اندازه ‌گیری مواد بسیار سبک و یا کم وزن اغلب از  دستگاه های سنجش وزن جیبی استفاده می شود که قیمت های گوناگونی برای آن ها در نظر گرفته شده است. همچنین برای اندازه گیری بار های سنگین از دستگاه‌ هایی استفاده می شود که ظرفیت اندازه گیری آن ها بسیار بالا است. اگر اندازه‌ ی حدودی وزن یک جسم را دارید می توانید به خرید ترازو هایی با دقت معمولی و یا دقت پایین بپردازید که در این صورت بهای آن نیز نسبت به دیگر دستگاه ها کم است. نحوه قرارگیری دستگاه، زمینی و یا دیواری بودن، قیمت دستگاه و بسیاری از مسائل دیگر از پارامتر ها و نکات خرید ترازو می باشد که شما می توانید با در نظر گرفتن این موارد خرید خود را از فروشگاه تجهیزات به صورت اینترنتی انجام دهید.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 317
نمایش همه
علاقه مندی ها ()