یکی از مهم ترین ابزاری که در فروشگاها مورد نیاز خواهد بود، ترازو است. از آن جا که ترازوهای فروشگاهی باید امکانات ویژه ای داشته باشند، نمی توان ترازوهای معمولی را جایگزین این ترازوهای فروشگاهی کرد.

طراحان این  ترازوی فروشگاهی با در نظر گرفتن شرایطی که در فروشگاه ها موجود است امکاناتی را برای این ترازوها طراحی کرده اند. در همه زمان ها حتی گذشته کاسبان و فروشندگان از ترازو برای کار خود و فروش مواد غذایی استفاده می کردند.

امروزه نیز این ترازوها را در قصابی ها، میوه فروشی ها و حتی فروشگاه ها دیده اید. کاسبان برای اینکه بتوانند مقدار دقیق مواد غذایی را به دست آورند به ترازو نیاز دارند. حال فرقی نمی کند که این ترازوها دیجیتالی باشد یا عقربه ای.

در این مقاله قصد داریم که به معرفی ترازوهای فروشگاهی بپردازیم و اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم. بنابراین همراه ما باشید.

انواع ترازوی فروشگاهی

استفاده از ترازو برای فروشگاه های مواد غذایی اهمیت بسیاری دارد و باید در اندازه گیری دقیق آن ها دقت کنید.

باسکول ها

یکی از بزرگترین ترازوهایی که در همه جای دنیا استفاده می شود باسکول نام دارد. باسکول ها برای اندازه گیری وزن زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. در بسیاری از فروشگاه ها برای اندازه گیری مواد غذایی سنگین مانند برنج وغیره آن ها را روی باسکول می گذارند و وزن دقیق آن را به دست می آورند.

این باسکول ها معمولا قابل حمل نیستند و باید یک جای ثابت برایشان در نظر گرفت. از این رو تنها برای فروشگاه های بزرگ استفاده می شوند که جای زیادی را اشغال نکنند و مشکلی برای رفت و آمد به وجود نیاید.

باسکول ها معمولا به صورت دیجیتالی هستند و دقت اندازه گیری آن ها بسیار زیاد خواهد بود. بنابراین می توان گفت خطای اندازه گیری آن ها بسیار کم است.

سخن آخر

فروشگاه اینترنتی تجهیزات با چندین سال سابقه و تجربه فروش انواع ترازوهای فروشگاهی و غیر فروشگاهی می تواند کمک بزرگی در زمینه خرید به شما انجام دهد. همچنین اگر دچار تردید برای خرید یک نوع ترازو هستید، مشاورین فروش ترازو این فروشگاه به صورت آنلاین می توانند شما را راهنمایی کنند.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 332
نمایش همه
علاقه مندی ها ()