امکانات ترازو های هوشمند

بسیاری از پزشکان برای تجویز دارو نیاز به اندازه گیری های دقیق وزن، قد، چربی و فشار خون دارند. از طرفی اندازه گیری هریک از آن ها به صورت جداگانه وقت زیادی را هدر می دهد و سرعت معاینه بیماران پایین می آید.

به همین دلیل ترازو های هوشمند برای این افراد گزینه مناسبی خواهد بود. زیرا این ترازو ها به راحتی همه مواردی که لازم است را اندازه گیری می کند و در اختیار پزشک قرار می دهد.  در صورتی که می خواهید سرعت معاینه خود را بالا ببرید و این امکانات ترازوی پزشکی برایتان اهمیت دارد، حتما آن را با فروشنده در میان بگذارید که ترازو های مربوطه را به شما نشان دهد.

کیفیت ترازو

هنگامی که تصمیم به خرید ترازوی پزشکی می گیرید حتما کیفیت ترازو را در نظر داشته باشید. ترازو های پزشکی به دلیل استفاده زیادی که دارند باید کیفیت بالایی داشته باشند که به راحتی خراب نشوند. بنابراین حتما کیفیت ترازو های انتخابی را در نظر بگیرید.

گارانتی

معمولا ترازو های با کیفیت و مطمئن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند که در صورت بروز مشکل به راحتی تعمیر شوند. حتما هنگام خرید به گارانتی ترازو ها دقتن کنید و درباره خدمات پس از فروش از فروشندگان راهنمایی بگیرید.

سیستم صفر کننده خودکار

درصورتیکه ترازوی خریداری شده شما دیجیتالی است دقت داشته باشید که یک صفر کننده خودکار داشته باشد. در این صورت نیازی به تنظیم دستی نیست و با سرعت بالا تری اندازه گیری ها انجام خواهد شد.

ظرفیت اندازه گیری

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید ظرفیت اندازه گیری ترازو است. باید دقت کنید که این ظرفیت شامل بیشتری وزن در بیماران شما نیز باشد که بدون مشکل اندازه گیری انجام  شود. در غیر اینصورت قطعا با مشکلات جدی رو به رو می شوید و باید به فکر تهیه یک ترازوی دیگر با ظرفیت اندازه گیری بالا تری باشید.

سخن آخر

نکاتی که باید هنگام  خرید ترازو پزشکی در نظر داشته باشید بسیار ساده است. تنها باید از فروشگاهی با تنوع بالا خرید کنید که محصول موردنظرتان را داشته باشد. فروشگاه اینترنتی تجهیزات یکی از بهترین گزینه ها برای خرید انواع ترازو است.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 264
نمایش همه
علاقه مندی ها ()