چه مشکلاتی در استفاده از باسکول ها به وجود می آید؟

همانطور که می دانید در استفاده از باسکول مشکلات احتمالی وجود دارد که در ادامه با چند مورد از آن ها آشنا خواهید شد.

غیر قابل جابجایی

بسیاری از باسکول هایی که در کارخانه یا فروشگاه ها برای وزن کشی وسایل سنگین استفاده می شود، خود به تنهایی وزن بالایی دارند. از این رو جابجایی آن ها دشوار است و نمی توان به راحتی آن ها را حمل و نقل کرد.

به همین علت قبل از تهیه باسکول باید جایی را برای قرار دادن آن به طور ثابت انتخاب کنید که نیازی به جا به جایی نباشد.

بروز مشکل در صفحه نمایشگر

با توجه به اینکه باسکول های جدید همگی دیجیتال هستند و نمایشگر دیجیتالی دارند، ممکن است که مشکلی در نمایشگر به وجود بیاید. یعنی اعداد را به وضوح نشان ندهد یا به طور کلی آسیب ببیند. همچنین از آنجا که دکمه های روی صفحه لمسی هستند احتمال قاطی کردن دکمه ها یا از کار افتادن آن ها بسیار زیاد است.

احتمال زنگ زدگی

همانطور که در جریان هستید باسکول ها تنوع زیادی در بازار دارند و با جنس های مختلفی فروخته می شوند. در صورتی که جنس آن ها استیل و ضد زنگ نباشد پس از مدتی استفاده زنگ می زند و شکل ظاهری آن به کلی بهم می ریزد.

هنگام خرید به جنس باسکول های موجود دقت کنید و اگر در آب و هوای شرجی یا مرطوب مشغول به کار هستید، بهترین انتخاب برای شما باسکول هایی با بدنه استیل خواهد بود.

خطا در اندازه گیری

باسکول های امروزی دارای صفرکننده های الکتریکی هستند که برای اندازه گیری اهمیت بسیاری دارد. در صورتی که تنظیمات آن بهم بریزد و به خوبی صفر نشود ممکن است وزن اجناس را بیشتر یا کمتر از حد معمول نشان دهد. فروش باسکول دیواری از سایت تجهیزات با خدمات دهی عالی انجام می گیرد. 

این مسئله برای مشاغل حساس و مهم بسیار اهمیت دارد و امکان دارد که به دلیل وزن کشی نادرست خسارت‌های مالی فراوانی به وجود بیاید.

امکان بروز نوسان

باسکول های دیجیتال به دلی اینکه همه برنامه های آن به صورت الکتریکی انجام می شود امکان بروز نوسان نیز وجود دارد. این نوسانات در مواقعی باعث خرابی های شدید و در مواقعی جبران ناپذیر خواهد شد که ضررهای زیادی به افراد وارد می کند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 501
نمایش همه
علاقه مندی ها ()