مراقب وارد شدن ضربه باشید

همه باسکول ها در برابر ضربه مقاوم نیستند و امکان بروز مشکل وجود دارد. سعی داشته باشید که برای افزایش طول عمر باسکول از وارد کردن ضربه جلوگیری کنید.  همچنین کالاهای صنعتی را روی کفه ترازو نکشید.

همچنین هنگام قرار دادن کالا ها برای وزن کشی آن ها را روی کفه باسکول پرت نکنید و با ملایمت با آن ها رفتار نمایید.

محافظ برق جداگانه فراموش نشود

با توجه به اینکه نوسانات برقی می تواند باعث آسیب به باسکول شود حتما برای باسکول خود یک محافظ برق خریداری کنید. محافظ های برق از نوسانات برقی که احتمال بروز آن ها زیاد است جلوگیری می کند و دستگاه شما را از سوختگی یا آسیب های جدی نجات می دهد.

هنگام جا به جایی از دستگیره مخصوص استفاده کنید

باسکول ها برای جا به جایی دستگیره های مخصوصی دارند که حتما باید برای جا به جا کردن از آن ها استفاده کرد. در غیر اینصورت امکان آسیب رسانی به باسکول ها وجود خواهد داشت. بهتر است که برای اطمینان جایی ثابت برای باسکول های خود انتخاب کنید که مدام نیاز به جا به جایی نباشد.

از دست کاری باسکول خود داری کنید

اگر باسکول شما دچار مشکل شد، برای تنظیم آن حتما با متخصصین تماس بگیرید و از دستکاری دکمه های ان خودداری کنید. زیرا امکان بهم ریختگی برنامه های داخلی باسکول وجود دارد و در این صورت شاید دیگر به کار نیفتد.

باسکول مناسب کار خود تهیه کنید

همانطور که گفته شد باسکول ها انواع مختلفی دارند و نمی توان برای همه کار ها از یک باسکول استفاده کرد. بنابراین برای اینکه باسکول شما از کار نیفتد و طول عمر زیادی داشته باشد با توجه به کاری که دارید باسکول انتخاب کنید. با انتخاب درست باسکول ها دیگر لازم نیست نگران از کار افتادن باسکول های خود باشید.

سخن آخر

در فروشگاه اینترنتی تجهیزات شما می توانید نکات مهمی را در رابطه با افزایش طول عمر باسکول پیدا کنید. همچنین در صورتیکه در رابطه به  خرید باسکول ثابت و... مورد نظر دچار تردید هستید، امکان تماس با مشاورین سایت جهت دریافت راهنمایی وجود دارد.

امیدواریم که با وجود تنوع بالایی که در این فروشگاه وجود دارد محصول مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید و خرید خوبی داشته باشید.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 511
نمایش همه
علاقه مندی ها ()