ترازو  فروشگاهی

یکی از انواع ترازوها  ترازو  فروشگاهی است که معمولا این ترازو از نوع دیجیتال است که قابلیت هایی هم دارد مانند: اندازه گیری وسایل با دقت بالا، دارای کفه ای که مواد برای اندازه گیری رو آن قرار بگیرد و صفحه نمایشی دو طرفه که از دو طرف میزان وزن و مبلغ مشخص باشد و غیره. این نوع ترازوها نیز دارای تنوع بالایی هستند که پیشرفته ترین این ترازو ها، ترازو لیبل پرینت است که همراه با تولید بارکد واقعی امکان هماهنگ شدن با صندوق فروشگاهی را آسان کرده است.

ترازو صنعتی

 این ترازو جزو مقاوم ترین انواع ترازوها است که بدنه مقاوم و کاربردی متفاوت دارد. از جمله این ترازو ها می توان به ترازو های قطعه شمار اشاره کرد که در عین توزیع قطعه تعداد قطعات را نیز شمارش می کنه.

ترازوهای خانگی

این نوع ترازو همانطور که از اسمش مشخص است کاربرد خانگی دارد. ترازو هایی که در خانه استفاده می شوند معمولا چند نوع هستند و بسته به نیاز و دقت بالایی که می خواهند، انتخاب می شوند. ترازوهای خانگی در نوع عقربه ای و دیجیتال توزیع می شوند که قطعا دقت ترازو دیجیتال بیشتر خواهد بود.

ترازوهای زیر پایی

این نوع ترازوها که برای اندازه گیری وزن بدن در مطب دکتر یا در خانه مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع ترازوها نیز در دو مدل عقربه ای و دیجیتالی است که امروزه بیشتر مدل دیجیتال به دلیل دقت بالای آن مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع ترازو معمولا صفحه ای صاف و شیشه ای دارد که هیچ گونه صفحه نمایش دیده نمی شود فقط یا قرار گرفتن پاها بر روی آن میزان وزن را نمایش می دهد.

ترازوی آزمایشگاهی

در انواع ترازوها، ترازو آزمایشگاهی قرار داره که جزو ترازوها صنعتی است، اما با دقت بسیار بالا و قدرت توزین مواد بسیار ریز گرمی را دارد. این ترازو معمولا دارای محفظه توزین است که تاثیر و دخالت هوای محیط روی ترازو را کاهش می دهد.

ترازوی دیجیتال

همانطور که از اسمش مشخص است پیچیده است، اما دقیق تر که در این ترازو از مدار الکترونیکی که با مجموعه ای از بردها و قطعات دیجیتالی تشکیل شده است. ترازوی دیجیتال به صورت اتوماتیک با قرار گرفتن کالا روی ترازو نمایشگر به نمایش در می آید و و میزان را نشان می دهد.

انواع ترازوها را از سایت تجهیزات خریداری کنید

خرید ترازوی فروشگاهی  نیاز به داشتن اطلاعات کافی در مورد آن دارد بنابراین، بهترین راه و سریع ترین راه می تواند رفتن به سایت تجهیزات باشد؛ زیرا هر گونه اطلاعات لازم را برایتان محیا کرده است که بتوانید به راحتی خرید کنید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 294
نمایش همه
علاقه مندی ها ()