ترازو ابزار اندازه‌گیری است که به شما اجازه می‌دهد وزن یک ماده خاص یا دیگر اجسام را اندازه‌گیری کنید. با توجه به عملکرد آن‌ها، ترازوها در بسیاری از مغازه‌ها و شرکت‌های تجاری و همچنین شرکت‌های حمل‌ونقل و خدمات، ابزارهایی غیرقابل جایگزین هستند.

همچنین در آزمایشگاه‌ها، داروخانه‌ها، جواهرفروشی‌ها و سایر مکان‌های مشابه ترازوها از لوازم ضروری و بسیار مهم محسوب می‌شود. البته از ترازو در خانه نیز استفاده می‌شود که معمولاً به‌عنوان ترازوی حمام و آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع ترازوی فروشگاهی در مقیاس‌های مختلف برای اهداف مختلف استفاده می‌شود.

 مواردی که برای اندازه‌گیری اجسام بزرگ استفاده می‌شود متفاوت از ترازوهای مورد استفاده در مغازه های خواربار فروشی است. ترازوها علاوه بر این که برای چه مواردی استفاده می‌شوند و چگونه ساخته می‌شوند، از نظر دقت اندازه‌گیری نیز متفاوت هستند. در این مقاله در فروشگاه تجهیزات نگاهی دقیق‌تر به انواع ترازوها که در فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌کنیم.

ترازوی کامپیوتری

این نوع ترازو پیشرفته‌ترین ترازوی مورد استفاده در فروشگاه‌ها است که بر روی پیشخوان مغازه‌ها قرار می‌گیرد. این نوع ترازو ترکیبی از ترازوی دارای LCD و ترازوی رومیزی می‌باشد. در ترازوهای کامپیوتری امکان اتصال چاپگر به ترازو برای چاپ رسید نیز موجود است. این نوع ترازو نیز دارای محدودیت وزن‌کشی 120 کیلوگرم است.

ترازو فنری

متداول‌ترین نوع ترازو که در گذشته بسیار مورد استفاده قرار می‌گرفته است، ترازوی فنری است؛ که ترازوهای فنری چندان از دقت بالایی برخوردار نیستند، اما به دلیل ارزان بودن و ابعاد کوچکی که دارند، بسیار مورد انتخاب صاحبان فروشگاه قرار می‌گیرند.

ترازوهای فنری در دو مدل مختلف دیجیتالی و غیر دیجیتالی موجود هستند. مدل دیجیتالی دارای یک صفحه نمایش LED کوچک است که مقدار محصول مورد نظر را نشان می‌دهد. نسخه غیر دیجیتالی شامل یک عقربه کوچک است که وزن را نشان می‌دهد.

تنها نکته منفی در این مورد خرید ترازو  این است که برای انواع مختلفی از اوزان باید خریداری شود زیرا دارای محدودیت وزن‌کشی است. این ترازو در مقایسه با سایر ترازوها از دقت بسیار پایینی برخوردار است؛ اما به دلیل ساختار بسیار ساده‌ای که دارد به‌طور طولانی‌مدت می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 304
نمایش همه
علاقه مندی ها ()