زمیک از جمله شرکت های معروف در حوزۀ ساخت تجهیزات الکترونیکی دستگاه های توزین در کشور چین فعالیت خود را تأسیس نموده است. در ادامه بیشتر به معرفی لودسل زمیک و دیگر محصولات تولیدی این کمپانی خواهیم پرداخت. اگر اطلاعات جامعی در خصوص نوع فعالیت شرکت زمیک ندارید، پیشنهاد می کنیم، تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

فروش لودسل زمیک به دلیل کیفیت و تنوع بالایی که دارد، در سراسر کشور صورت می گیرد. زمیک با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته با تکنولوژی روز توانسته موفق به تولید انواع لودسل، سیستم های توزین هواپیما، استرین گیچ، پدهای توزین محور و مواردی از این قبیل گردد.

فروشگاه توزین صدر نیز با بررسی وضعیت بازار داخل و همچنین حجم تقاضای صنایع مختلف در حوزۀ تأمین تجهیزات توزین زمیک، اقدام به تأمین و توزیع انواع لودسل زمیک با ظرفیت های مختلف نموده است. صنایع مختلف که در حوزۀ ساخت تجهیزات توزین صنعتی فعالیت دارند، می توانند با اطمینان خاطر، انواع لودسل زمیک مورد نیاز پروژه را به واسطۀ مجموعۀ توزین صدر تأمین نمایند.

خرید انواع لودسل زمیک

صنایع مختلفی هستند که نیازمند به محاسبات وزن اقلام و نیروهای وارده به سیستم هستند. از این رو متناسب با سیستم های توزین، نیاز به خرید لودسل زمیک استاندارد و مناسب است که کارایی لازم را داشته باشد.

لودسل از جمله قطعات حسگر الکترونیکی است که در راستای سنجش وزن و نیروی وارده به دستگاه ها مورد استفاده قرار گرفته می شوند. امکان خرید لوسل زمیک در دسته بندی های اصلی لودسل خمشی زمیک، لودسل کششی زمیک، لودسل فشاری زمیک و ... صورت می گیرد. البته از دیگر محصولات برند زمیک می توان به جانکشن باکس زمیک و نمایشگرهای دیجیتالی توزین زمیک اشاره نمود.

مجموعۀ زمیک همواره در تلاش برای تولید عرضۀ تجهیزات فوق پیشرفته در حوزۀ ساخت قطعات لودسل و دیگر تجهیزات اندازه گیری می باشد.

جهت خرید انواع لودسل زمیک مانند خرید لودسل فشاری با قیمت ارزان می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی توزین صدر اقدام نمائید.

فروشگاه اینترنتی توزین صدر 

آدرس : تهران ،تهرانپارس انتهای جشنواره خیابان سیری خیابان یکم غربی یا شهید آباده بن بست خرم ، پلاک 35/1

ایمیل :s.m@sadrgroup.ir

فروش :77784641-021 و 77784651-021

فکس :  77784657-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 315
نمایش همه
علاقه مندی ها ()