لودسل فشاری یکی از کاربردی ترین دستگاه های لودسل است که مصارف خاص خود را در ساخت دستگاه های توزین همچون ترازو، باسکول، سیستم های توزین و ... دارد. طراحی قطعات الکترونیکی لودسل فشاری همانند هر لودسل دیگری همانند یک حسگر جهت اندازه گیری نیرو و وزن به کار برده می شوند ولی ممکن است تفاوت های جزئی در نحوۀ بکارگیری و نصب آن وجود داشته باشد. فروش لودسل فشاری با ظرفیت های مختلف صورت می گیرد تا بدین وسیله سطح کاربری این قطعه در ساخت تجهیزات توزین گسترش یابد.

فروشگاه توزین صدر از دیگر مراکز توزیع کنندۀ تجهیزات توزین همچون دستگاه های ترازو، باسکول، لودسل خمشی، لودسل فشاری و ... می باشد. کارخانجات و مجموعه های مختلف می توانند متناسب با سیستم های توزینی که قصد راه اندازی آن را دارند، می توانند از طریق این مجموعۀ معتبر، انواع لودسل، نمایشگر و دستگاه های توزین را با برندهای معتبر تهیه نمایند.

موارد خرید لودسل فشاری و قیمت آنها

مجموعه هایی که اقدام به خرید لودسل فشاری می نمایند، آشنایی کامل با نحوۀ عملکرد این نوع قطعات دارند و می توانند متناسب با موقعیت های مختلف از مزایای آنها جهت امور اندازه گیری نیروی وارده استفاده نمایند. عمدتاً لودسل های فشاری دارای زیرمجموعۀ لودسل فشاری بشکه ای، لودسل فشاری مینیاتوری و لودسل فشاری تک نقطه می باشند. هر کدام از آنها موارد کاربرد خاص خود را در ساخت سیستم های توزین دارند. به عنوان مثال خرید لودسل زمیک و خرید لودسل فشاری بشکه ای جهت ساخت سیستم های بچینگ، باسکول های جاده ای و کلیۀ سیستم های توزین سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

قیمت لودسل فشاری همانند هر لودسل دیگر بر اساس مدل، جنس، برند، مشخصات فنی و ظرفیت آنها مشخص می شوند.

جهت خرید انواع لودسل فشاری می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی توزین صدر اقدام نمائید. به واسطۀ این مجموعۀ معتبر، به راحتی می توان لودسل های مختلف را در دسته بندی های متفاوت تهیه نمود.

فروشگاه اینترنتی توزین صدر 

آدرس : تهران ،تهرانپارس انتهای جشنواره خیابان سیری خیابان یکم غربی یا شهید آباده بن بست خرم ، پلاک 35/1

ایمیل :s.m@sadrgroup.ir

فروش :77784641-021 و 77784651-021

فکس :  77784657-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 342
نمایش همه
علاقه مندی ها ()