لودسل یکی از وسایل الکتریکی است که به عنوان حسگر در ساخت دستگاه های توزین مورد استفاده قرار گرفته می شوند. لودسل کششی همانطور که از نامش پیداست، جهت اندازه گیری نیروی کششی کابل مورد استفاده قرار گرفته می شوند. معمولاً جنس این نوع لودسل از آلیاژ استیل است که با ظرفیت های مختلف ساخته می شود و عامل تعیین کنندۀ ظرفیت و کشش دستگاه های توزین می باشد. با توجه به اهمیت کاربرد دستگاه و سیستم های توزین، خرید لودسل کششی در برخی از صنایع لازم و ضروری می باشد.

فروشگاه توزین صدر به عنوان یکی از فروشندگان برتر در حوزۀ توزیع انواع دستگاه های توزین و قطعات لودسل در مدل های مختلف در تهران فعالیت دارد و همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان در سراسر کشور می باشند.

خرید لودسل کششی و ویژگی های آنها

مطالب مذکور به ویژگی های لودسل کششی اشاره داشت که این قطعۀ سنسور الکتریکی برای اندازه گیری نیروی کششی اجسام مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند و معمولاً مجهز به قلاب هستند. طراحی قلاب برای لودسل های کششی، کاربرد این قطعه را راحت تر می کند و عمدۀ کاربرد لودسل کششی را می توان در صنعت ساخت آسانسور مشاهده نمود.

لودسل کششی زمیک 100 کیلوگرم، لودسل کششی زمیک 2 تن و ... برخی از انواع لودسل کششی هستند که توسط برخی از فروشگاه های عرضۀ تجهیزات الکتریکی توزین به فروش رسانده می شوند.

هنگام خرید لودسل کششی باید یک سری نکات مهم همچون جنس بدنه، میزان دقت در اندازه گیری، نحوۀ اتصال، موارد کاربرد، میزان درجه حفاظت و داشتن استاندارد آنها در نظر گرفته شوند. در نهایت مناسب ترین لودسل را جهت ساخت تجهیزات توزین کششی تهیه نمائید.

جهت سفارش اینترنتی خرید لودسل در نوع کششی و همچنین دستگاه های توزین می توانید به فروشگاه اینترنتی توزین صدر مراجعه نمائید.

فروشگاه اینترنتی توزین صدر 

آدرس : تهران ،تهرانپارس انتهای جشنواره خیابان سیری خیابان یکم غربی یا شهید آباده بن بست خرم ، پلاک 35/1

ایمیل :s.m@sadrgroup.ir

فروش :77784641-021 و 77784651-021

فکس :  77784657-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 351
نمایش همه
علاقه مندی ها ()