کالباس بر محک از جمله برندهای شناخته شده در بازار فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران به شمار می رود. همانطور که می دانید در حال حاضر خیلی از فروشگاه ها در حوزۀ پخش محصولات پروتئینی کالباس هستند و جهت فروش این نوع مواد غذایی به مشتریان نیازمند به خرید  کالباس بر محک هستند. شرکت محک از جمله شرکت های مطرح در حوزۀ تولید دستگاه های صنعتی، فروشگاهی و خانگی فعالیت خود را آغاز نموده اند و در حال حاضر توانسته اند دستگاه کالباس بر را در مدل های مختلف در لیست محصولات اسلایسر به مشتریان ارائه دهد.

جهت خرید کالباس بر محک می توانید از طریق فروشگاه تراز محک اقدام نمائید. تراز محک به عنوان نمایندۀ فروش تجهیزات و محصولات محک فعالیت دارد و همواره پاسخگوی سفارشات مشتریان در سراسر کشور هستند.

مشخصات فنی کالباس بر محک

در ادامه قصد داریم به ویژگی و مشخصه های فنی دستگاه کالباس بر محک بپردازیم تا پیش از اقدام به خرید، اطلاعات مکفی از توانایی و ظرفیت دستگاه داشته باشید.

جهت خرید کالباس بر محک، در نظر گرفتن یک سری مشخصه همچون میزان ولتاژ دستگاه، توان موتور، دور موتور، میزان ضخامت برش و اسلایس کالباس، طول برش، قطر تیغۀ دستگاه، وزن دستگاه و حداکثر ظرفیت ترازوی دستگاه و ... ضرورت دارد.

همچنین توجه به متعلقات دستگاه و جنس بدنه از اهمیت بالایی برخوردار است. پیش از استفادۀ دستگاه کالباس بر محک، توصیه می کنیم دفترچۀ راهنمای دستگاه را مورد مطالعۀ دقیق قرار دهید چون به دلیل داشتن تیغۀ برش نیاز به دقت و رعایت یک سری نکات ایمنی از سوی تکنسین کار می باشد.

قیمت  خرید کالباس بر ترازودار محک و... بر اساس مشخصات فنی و میزان ظرفیت آن مشخص می گردد. جهت خرید اینترنتی کالباس بر محک با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 479
نمایش همه
علاقه مندی ها ()