کالباس بر یکی از دستگاه های پر کاربرد برای مشاغلی می باشد که در حوزۀ تولید، بسته بندی و فروش کالباس در حال فعالیت هستند. با استفاده از دستگاه های کالباس بر می توان در مدت زمان کوتاهی، حجم زیادی کالباس را در اندازه های یکسان برش داد. پیش از خرید کالباس بر ، توجه به یک سری نکات مهم ظروری می باشد. البته مشخصه های فنی دستگاه بر روی قیمت کالباس بر تأثیرگذار خواهد بود.

فروشگاه تراز محک در حوزۀ فروش محصولات محک فعالیت دارد. توانسته اند امکان خرید کالباس بر را برای مشتریان فراهم نمایند. امروزه دستگاه های کالباس بر با امکانات بیشتری ساخته می شوند تا راحت تر بتوانند از آن استفاده نمایند.

فروش کالباس بر و ویژگی آنها

اگر از آن دسته مجموعه هایی هستید که در حوزۀ تولید و فروش محصولات پروتئینی همچون سوسیس و کالباس فعالیت دارید، می توانید اقدام به خرید دستگاه کالباس بر نمائید. هدف از خرید کالباس بر، همانطور که از نامش پیدا می باشد، افراد به سهولت می توانند بستۀ کالباس را به صورت رول های هم اندازه برش دهند.

امروزه فروش کالباس بر در مدل های مختلف مانند فروش کالباس بر دستی محک صورت می گیرد و اکثر افراد متقاضی خرید کالباس بر ترازو دار محک هستند چون مجهز به ترازوی دیجیتال است و به راحتی می تواند وزن برش های کالباس را مشخص نماید.

محل قرارگیری برش های کالباس اسلایس شده در قسمت پشت دستگاه بر روی سینی پلاستیکی قرار گرفته می شوند. هنگام خرید کالباس بر، وزن دستگاه، قطر تیغه، ابعاد دستگاه، طول برش، ولتاژ، میزان توان و دور موتور مواردی هستند که تأثیر مستقیم بر روی علمکرد دستگاه تأثیرگذار هستند. بدین ترتیب توصیه می کنیم، متناسب با حجم کاری و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، مناسب ترین دستگاه کالباس بر را با قیمت مناسب و امکانات پیشرفته تهیه نمائید.

جهت خرید آنلاین کالباس بر ترازو دار با ظرفیت های مختلف می توانید به فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 491
نمایش همه
علاقه مندی ها ()