باسکول به عنوان یکی از دستگاه های توزین است که می توان از آن در صنایع مختلف استفاده نمود. این نوع دستگاه اندازه گیری از نظر مشخصات فنی متفاوت از دستگاه های ترازو ساخته می شوند. تولید و فروش باسکول در مدل های مختلفی صورت می گیرد که ارتباط مستقیم با نحوۀ استفاده از آن در اجرای پروژه های توزین دارد. همانطور که می دانید وزن کشی نقش بسزایی بر روی محاسبات هزینه های خرید و فروش کالاهای مختلف دارد. از این رو برخی از صنایع به دلیل حجم بالای اقلام نیازمند به خرید باسکول در مدل های متفاوت می باشند.

فروشگاه تراز محک به عنوان دفتر مرکزی فروش ترازو و باسکول محک در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. با توجه به کیفیت بالای محصولات توزین محک، به واسطۀ دفتر مرکزی این مجموعه، امکان خرید انواع باسکول در دسته بندی های متنوع و اورجینال برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد.

فروش باسکول و معرفی انواع آن

به دلیل اهمیت کاربرد باسکول به عنوان دستگاه توزین اجسام سنگین، در ادامۀ متن به معرفی انواع باسکول خواهیم پرداخت. در این صورت، صنایع مختلف متناسب با نوع کالا و وزنی که در نظر گرفته اند، می توانند مناسب ترین باسکول را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

باسکول متحرک، باسکول دیواری، باسکول ثابت و باسکول رولیک از جمله انواع باسکول فروشگاهی و صنعتی به شمار می روند. هر کدام از آنها ممکن است، دارای مشخصات فنی و ظاهری متفاوت از یکدیگر باشند. بدون شک، افرادی که قصد خرید باسکول دارند، باید در ابتدا مشخصات فنی محصولات را مورد بررسی دقیق قرار دهند، تا متناسب با نیاز مجموعه باسکول مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

قیمت خرید باسکول مانند خرید باسکول متحرک محک بر اساس ظرفیت، امکانات و برند آنها مشخص می گردد. جهت اطلاع از قیمت انواع باسکول فروشگاهی و صنعتی می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 410
نمایش همه
علاقه مندی ها ()