تعریف باسکول و خرید آن از فروشگاه تجهیزات:

این دستگاه یک مدل از ترازو می باشد با ابعاد بسیار بزرگ و قطعات سنگین و بسیار مقاوم که در فنداسیون های بتنی کار می‌شود، بنابراین جایگاه آن ها تا ابد ثابت خواهد ماند.

مطمئناً با این اطلاعات مختصر می توان حدس زد که در واقع این ترازوها مصارفی خواص دارند و عموماً برای تناژ بسیار زیاد مورد بهره برداری قرار می گیرند.

مکانیزم استفاده از این نوع باسکول  بدین شرح است که وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون بر روی آنها رفته و کاربر وزن دقیق ماشین و بار آن را بر روی مانیتور مشاهده می‌کند و تمامی جزئیات را به صورت پرینت به صاحب کامیون تحویل میدهند.

مدل بعدی که از این وسیله تولید شده است در مکانهای تره بار و میوه فروشی استفاده می شود، برخی از این باسکول ها دارای چرخ می باشند بنابراین می توان آنها را حرکت داد.

یک مدل دیگر از این دستگاه وجود دارد که در باشگاه های ورزشی مانند بدن سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

سایر اطلاعات در خصوص باسکول:

در باسکول هایی که برای تناژ بالا مورد بهره برداری قرار می گیرند این قابلیت وجود دارد که بنا به درخواست خریدار به صورت پیش ساخته و یا غیر پیش ساخته آنها را آماده کرد، یکی از مسائل حائز اهمیت در خصوص این باسکول ها مکان نصب آن ها میباشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. البته از زمان خرید تا زمان نصب و تحویل آن ها به مشتری تمامی این اقدامات زیر نظر مهندسین مجرب انجام می شود، بنابراین از توانایی و عملکرد این نوع دستگاه میتوان کاملا اطمینان حاصل کرد زیرا پروسه نصب این دستگاه با استاندارد جهانی کاملاً منطبق است.

فروشگاه تجهیزات یکی از فروشگاه های بزرگ در زمینه فروش ترازو و باسکول میباشد این فروشگاه می تواند تمامی انواع مختلف باسکول ها را بنا به درخواست مشتری به آنها ارائه کند.

خریداران می توانند با مشاورین فروشگاه تجهیزات در خصوص خرید دستگاه مورد نظر خود مشاوره های سازنده داشته باشند.

باسکول های گوناگون فروشگاه تجهیزات:

باسکول ها مدل های گوناگونی دارند که از هر کدام از این مدل ها در مصارف مختلف استفاده می شود. در مکانیزم عملکرد ایه این دستگاه تکنولوژی دیجیتالی و الکتریکی به کار رفته است و با توجه به این قابلیت ها می تواند در وزن های بالا کار خود را دقیق انجام دهد. باسکول ها عموماً به سه دسته تقسیم می شوند، این سه دسته عبارت است از:

دسته اول برای وزن های بالا مانند تریلی کامیون و ماشین آلات باری استفاده می شود،

دسته دوم در صنایعی مانند کارخانه ها و کارگاه ها کاربرد دارند،

دسته سوم در وزنهای پایین مصرف دارند و در مکان هایی مانند باشگاه ها، تولیدی ها و فروشگاه ها از آنها استفاده می شود.

برای خرید این باسکول ها خریداران می توانند از فروشگاه ها به شکل اینترنتی آنها را خریداری کنند، در این زمینه فروشگاه تجهیزات پیشرو در خدمات باسکول های تناژ بالا و پایین می باشد، برای تسهیل در امر خرید و فروش فروشگاه تجهیزات اقدام به ایجاد سایتهای کرده است.

خرید باسکول و نکات مربوط به آن:

تنها موردی که حائز اهمیت در خصوص خرید باسکول مانند خرید باسکول متحرک است خدمات‌ پس از فروش آن می‌باشد که یکی از مهمترین مقوله های موجود برای خرید این دستگاه است، اگر این خدمات به درستی انجام شود مطمئناً رفاه خریداران را در پی خواهد داشت در غیر این صورت مطمئنا خریداران متحمل هزینه های گزاف خواهد شد. دقت داشته باشید که اگر از طریق مرکز خرید تجهیزات خرید های خود را انجام دهید زیرا به بهترین شکل خدمات‌ رسانی به شما انجام خواهد شد.

مطلب آخر در خصوص دستگاه های توزین خصوصیات آنها و نوع کاربری این دستگاه ها می باشد که حتماً باید قبل از خرید کاملاً از طرف خریدار مشخص شود، خدمات پس از فروش و ضمانت نامه کالا نیز اهمیت ویژه ای دارد که نباید در هنگام خرید فراموش شود.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 473
نمایش همه
علاقه مندی ها ()