انواع باسکول در فروشگاه تجهیزات:

در واقع این دستگاه یکی از جدید ترین وسایل برای توزین وزن می باشد که با تکنولوژی های پیشرفته امروزی عجین شده است و دائما در حال پیشرفت می باشد. همانطور که می دانید آپشن ها و قابلیت های آن ها هر روز بیشتر از دیروز می‌شود. مطمئناً بسیاری از مشاغل وابسته به این دستگاه ها هستند و بدون آنها نمی توانند به کار خود ادامه دهند. مدل های مختلفی از باسکول ها ساخته شده است، در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص  باسکول  بیشتر توضیح دهیم.

انواع گوناگون باسکول

این دستگاه ها دارای مدل های مختلفی هستند، این مدل ها عبارت است از:

باسکول صنعتی

باشگاهی

جاده ای

فروشگاهی.

مدلهای دیگری از این وسیله برای مصارف خاص ساخته شده است، این مدل ها عبارت است از:

باسکول های دامکشی

باسکول های سنگی یا قپان

باسکول های آویز.

انواع باسکول های صنعتی:

در این قسمت از مقاله در خصوص نوع صنعتی این دستگاه صحبت می کنیم مطمئناً در این نوع کاملاً مشخص است که مصارف آن صنعتی میباشد. توانایی توزین در این نوع از ظرفیت، از نیم تن آغاز می شود و گاهی به بیش از ۱۰ تن نیز می رسد.

این مدل از دستگاه های توزین دارای مدل های گوناگونی هستند، این مدل ها عبارت است از:

باسکول صنعتی دیواری

صنعتی ثابت

صنعتی متحرک.

نوع فروشگاهی این دستگاه ظرفیتی کمتر از نیم تن دارند و در نمونه های کوچک و بزرگ ساخته می شود و از آن ها در مصارف فروشگاهی بهره گیری میکنند، در خصوص صفحه نمایش این دستگاه می توان گفت که صفحه نمایش آن ها به سه گروه تقسیم می شوند:

گروه اول وظیفه نمایش جزء را بر عهده دارند

گروه دوم وظیفه نمایش قیمت های تکی را برعهده دارند

گروه سوم وظیفه نمایش قیمت کل کالا را بر عهده دارند.

برای خریده دستگاه توزین می توانید فروشگاه تجهیزات در ارتباط باشید، فروشگاه تجهیزات تمامی مدل‌های این دستگاه را در قالب ژورنال هایی به صورت جامع به خریداران ارائه می دهد.

خرید بهترین باسکول از فروشگاه تجهیزات:

این دستگاه در واقع یکی از بزرگ ترین ترازوهایی می باشد که قادر است اجسام سنگین را به شکلی بسیار دقیق وزن کند.

مطمئناً نسل قدیم این دستگاه به هیچ عنوان قابل مقایسه با نسل امروزی آنها نمی باشد زیرا در گذشته روش وزن کردن بدین صورت بود که کالا را در یک کفه ترازو قرار می‌دادند و در کفه دیگر وزنه هایی که از قبل آماده کرده بودند را قرار می دادند این فرایند باید تا هنگامیکه وزنه و کالا در یک راستا قرار میگرفت ادامه پیدا می کرد. مطمئناً این پروسه بسیار زمان‌ بر و طاقت فرسا بود. علم و تکنولوژی در این دستگاه ها باعث شده است که پروسه وزن کردن به سرعت انجام شود و وزنه ها در این دستگاه به طور کل از رده خارج شوند، در باسکول های امروزی فقط کافیست کالا را روی کفه ترازو قرار داد سپس با توجه به صفحه نمایشی که در آن تعبیه شده است وزن به کاربر ارائه می شود. فروش باسکول آویز را از طریق سایت انجام دهید.

اجزای باسکول ها:

لودسل ها حسگرهایی هستند که در این باسکول ها تعبیه شده اند، هر چه باسکول دارای لودسل بیشتری باشد مطمئناً دقت در وزن کشی آن بالاتر خواهد رفت، البته لازم به ذکر است که قیمت دستگاه نیز بیشتر خواهد شد.

یکی از مواردی که کاربر باید در هنگام وزن کشی رعایت می کرد گذاشتن کالا در وسط کفه باسکول بود اما امروزه با کمک گرفتن از لودسل ها شما در هر نقطه از باسکول که مایل هستید میتوانید کالا را قرار دهید. اینگونه دستگاه ها دارای چهار لودسل می باشند، بنابراین در هر نقطه از ترازو عملیات توزین وزن را می توان انجام داد. در این باسکول ها دقت به نهایت خود رسیده است.

فروشگاه تجهیزات یکی از بزرگترین عرضه کننده های باسکول های بزرگ و کوچک می باشد، با مراجعه به سایت فروشگاه تجهیزات می توانید خرید های خود را به صورت غیر حضوری نیز انجام دهید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 520
نمایش همه
علاقه مندی ها ()