کاربرد و مدل های باسکول در فروشگاه تجهیزات:

این وسیله برای توزین وزن اجسام سنگین مورد استفاده قرار می گیرد، در نمونه های قدیمی این دستگاه محاسبه وزن به روش مکانیکی صورت می گرفت اما امروزه قطعات الکترونیکی که در این دستگاه به کار رفته اند باعث شده است وزن به شکلی دقیق به کاربر ارائه شود. باسکول پس از نهادن کالا روی کفه آن از طریق قطعاتی به نام لودسل تمامی اطلاعات وزنی مربوط به کالا را به نمایشگر دستگاه انتقال میدهد، سپس کاربر مقدار وزن کالا را به شکل عددی بر روی نمایشگر مشاهده می کند.

باسکول ها دارای مدل های مختلفی هستند این مدل ها عبارت است از:

مدل دیجیتالی

مدل صنعتی

مدل جاده ای

در خصوص عملکرد باسکول ها می توان گفت که از آنها در تمامی صنایع مختلف استفاده می شود. تصور کنید در صنایع بسته بندی مواد پرونئینی پس از اتمام برش گوشت ها باید وزن تمامی آنها درج شود و سپس بسته بندی شوند و اگر باسکول نباشد این صنعت نمتواند به سرعت کار خود را انجام دهد و تمامی کار ها خواهند خوابید بنابراین اهمیت ویژه باسکول ها در صنایع مختلف کتمان ناپذیر است.

کاربرد باسکول ها:

مطمئناً از مدل های ذکر شده باسکول ها در صنایع گوناگون با توجه به نوع مصارف آن ها بهره گیری می شود، مثلاً از این دستگاه در مکان هایی مانند:

گمرکات

کارخانه های پتروشیمی

بنادر

سوپر مارکت ها

مراکز تولیدات

میوه فروشی ها و غیره استفاده می شود.

 

با توجه به توضیحاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم میتوان گفت که امروزه صنعت کسب و کار قادر نیست بدون باسکول ها در به هیچ عنوان موفق عمل کند.

مرکز خرید تجهیزات افتخار این را دارد که تمامی انواع باسکول ها را در معرض فروش برای خریداران قرار دهد، شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه تجهیزات تمامی انواع این دستگاه را در یکجا مشاهده کنید.

تعریف باسکول و معرفی فروشگاه تجهیزات:

برای تعریف باسکول می توان گفت که این دستگاه در واقع برای وزن کشی اجسام بسیار بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. البته در خصوص مکانیزم استفاده شده در این دستگاه باید گفت که از به روزترین تکنولوژی روز دنیا در خصوص عملکرد آن استفاده شده است. در گذشته این دستگاه به شکل قپونی وجود داشت و توزین اجسام و کالاهای سنگین بسیار سخت انجام می شد، اما همانطور که گفته شد امروزه با تکنولوژی دیجیتالی که در مکانیزم این دستگاه به کار رفته است امر توزین کالا ها و محصولات مختلف بسیار ساده و راحت انجام می شود.

این دستگاه به واسطه مصارف خاص آن دارای ساختاری بسیار محکم و با کیفیت می باشد، صفحه ای که در این دستگاه به کار رفته است از استحکام و مقاومت قابل توجهی برخوردار می باشد. این دستگاه به راحتی می‌تواند حتی از وزن تعریف شده کارخانه نیز بیشتر وزن کشی کند اما در نظر داشته باشید که کمی بیشتر از وزن تعریف شده دستگاه بر روی آن بگذارید تا دچار آسیب های جدی نشود، زیرا در وزن های نامتعارف احتمال آسیب رسیدن به قطعات حساس آن بسیار زیاد است. برای خرید باسکول ثابت به سایت مراجعه کنید.

ساختار باسکول:

ساختار کلی باسکول از بدنه های قوی و نمایشگر تشکیل شده است، اصول کار این دستگاه بدین شکل میباشد که کالای مورد نظر را روی کفه آن قرار می‌دهند سپس توسط لودسل ها میزان فشار به صورت عددی در نمایشگر پدیدار می شود. امروزه بهترین روش برای وزن کشی خصوصاً در کالاهایی که ابعاد بزرگ و سنگین دارند، باسکول ها می باشند.

برند های متفاوتی در سطح بازار از این دستگاه وجود دارد که همگی دارای کیفیت های عالی می باشند، بنابراین نمی توان برند مطرحی را معرفی کرد.

یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش این دستگاه ها مرکز خرید تجهیزات می باشد.

در این مرکز خرید شما به راحتی می توانید یکی از مدل های گوناگون باسکول ها را انتخاب کنید زیرا مشاوران این مجموعه برای انتخاب مناسب خریدار همیشه در صحنه حضور دارند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 492
نمایش همه
علاقه مندی ها ()