فروشگاه تجهیزات؛ مرکز فروش انواع صندوق فروشگاهی:

پیرامون بحث صندوق فروشگاهی به یکی از معروفترین  صندوق فروشگاهی  با نام پوزبانک مدل anyshop e2 میرسیم. در واقع این دستگاه یکی از پیشرفته ترین نسخه های موجود جهت مدیریت کردن فروش، سرعت بخشیدن به فرایند فروش و اتوماسیون راندمان در فروشگاه ها است.

صندوق فروشگاهی پوزبانک مدل anyshop e2 قابلیت های بسیار زیادی دارد که در ادامه این مقاله قابلیت های آن را به صورت عنوانی بیان می‌کنیم، امیدواریم مورد قبول شما خوانندگان عزیز قرار بگیرد.

قابلیت های صندوق فروشگاهی پوزبانک مدل anyshop e2 به صورت عنوانی عبارت است از

پردازنده اینتل کور I5-6500t که از نسل ۶ می باشد،

دارای سیستم عامل ویندوز نسخه ۱۰ می باشد،

صفحه نمایش آن تاچ می باشد که دارای رزولوشنی برابر با 1024×768 پیکسل است،

سایز صفحه نمایش صندوق فروشگاهی پوزبانک مدل anyshop e2 برابر با ۱.۵ اینچ می باشد،

ویژگی های صندوق فروشگاهی anyshop e2:

درگاه های مورد استفاده این دستگاه از قبیل ۱ عدد درگاه برای نمایشگر، یک عدد برای درگاه پی اس ۲، دارای یک خروجی صدا، ۶ عدد درگاه usb و همچنین ۶ عدد درگاه سریال می باشد،

قابلیت اتصال به بارکد خوان، کارت خوان و قابلیت نصب تمامی برنامه های پرداختی را نیز دارا می باشد،

وزن این دستگاه چیزی حدود هفت و نیم کیلوگرم می باشد،

حافظه داخلی این دستگاه ۶۴G است،

صندوق فروشگاهی پوزبانک مدل anyshop e2 دارای حافظه ۴ گیگابایتی دی دی آر ۴ می باشد،

صندوق فروشگاهی پوزبانک مدل anyshop e2 ساخت کشور کره است و بسیار با کیفیت می باشد، این دستگاه در شرایط اقلیمی ۴۰ درجه سانتیگراد نیز می تواند به کار خود ادامه دهد، همچنین در شرایط ۹۰ درصدی رطوبت می تواند به راحتی مقاومت کند.

سایت تجهیزات عرضه کننده انواع صندوق های فروشگاهی می باشد، شما می توانید بهترین خریدهای خود را از طریق سایت تجهیزات به صورت غیر حضوری انجام دهید.

فروش صندوق فروشگاهی سیار در فروشگاه تجهیزات:

در این مقاله می‌خواهیم در خصوص صندوق فروشگاهی سیار فراسو مدل fps-2050 با شما عزیزان صحبت کنیم.

در خصوص اتوماسیون فروشگاهی میتوان گفت که بی اندازه بر تعداد دستگاه ها اضافه شده است. مطمئناً لازمه یکی کردن دستگاه ها برای روند بهتر خرید و فروش با سرعت بیشتر دیده خواهد شد. در واقع این صندوق فروشگاهی بی سیم و قابل جابجایی می باشد و کاملاً تمام نیازهای مذکور را برآورده می سازد، طراحی شکل و شمایل صندوق فروشگاهی سیار فراسو مدل fps-2050 مانند تلفن همراه می باشد. این صندوق فروشگاهی از قابلیت صفحه نمایش ۵.۵ اینچی برخوردار است، این نمایشگر تاچ کامل است و تقریباً تمامی دستگاه را احاطه کرده است. تنها قسمت کوچکی از آن را به چاپگر اختصاص داده‌ اند.

سایز کل دستگاه چیزی در حدود ۲۲ سانتیمتر است و در واقع یک پایانه فروش دستی می باشد که وزن بسیار کمی دارد.

ویژگی های دیگر صندوق فروشگاهی:

پردازنده که در این دستگاه تعبیه شده است چهار هسته ای می باشد، قابلیت فرکانس ۱ گیگاهرتزی در آن به کار رفته است بنابراین به راحتی می تواند فرمان های مختلف و برنامه های گوناگون را اجرا کند. سیستم عاملی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است اندروید فارسی با نسخه ۵.۱ می باشد و مطمئناً این امتیاز باعث برتری و محبوبیت صندوق فروشگاهی سیار فراسو مدل fps-2050 است. دلیل آن فراگیر بودن سیستم عامل اندروید است، بنابراین به راحتی تمامی افراد می توانند با آن کار کنند زیرا با این سیستم عامل تقریباً همه آشنایی دارند.

حافظه ای که این دستگاه دارا میباشد ۵۱۲ مگابایتی است و برای اجرای برنامه ها و نرم افزار های مختلف کافی است. حافظه این دستگاه ۴ گیگابایت می باشد و به راحتی می تواند اطلاعات هزاران اقلام کالا و محصول را در خود نگهداری کند.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات عرضه کننده صندوق فروشگاهی سیار فراسو مدل fps-2050 می باشد، در سایت تجهیزات خرید صندوق فروشگاهی لمسی به راحتی انجام می پذیرد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 384
نمایش همه
علاقه مندی ها ()