خرید بهترین دستگاه بارکدخوان از فروشگاه تجهیزات:

دستگاه بارکدخوان وسیله ای است که از آن برای خواندن بارکد های مختلف استفاده می شود، این دستگاه کارآمد امروزه مصارف بسیاری دارد و در مدلهای گوناگون ساخته شده است.

یکی از انواع مدل های این بارکدخوان، دستگاه بارکد خوان دیتالاجیک مدل گرایفون gfs4470 می باشد.

عملکرد این دستگاه نوری است و میتواند به برق شهری متصل شود و به فعالیت خود ادامه دهد. اوج مصرف برق این دستگاه حدود ۱۸۰ میلی آمپر می باشد.

ویژگی دستگاه بارکدخوان دیجیتالیک gfs4470:

دستگاه بارکدخوان دیتالاجیک مدل گرایفون gfs4470 به راحتی تمامی بارکد ها را می تواند بخواند، بارکد هایی که این دستگاه توانایی خواندن آنها را دارد که عبارت است از:

بارکد تک بعدی 1d

بارکد دو بعدی 2d

بارکد هایی که به صورت خطی و میله ای هستند

کیو آر کد

پستال کد

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه بارکد خوان استفاده از منبع نوری ۱۰۰ هزار لوکس می باشد که درخشندگی زیادی دارد. یکی دیگر از امتیازات بارز دستگاه بارکدخوان دیتالاجیک مدل گرایفون gfs4470 خواندن بارکد های مخدوش و ناخوانا و کم کیفیت می باشد، حتی می تواند بارکد های ۲۵ درصد کنتراست را نیز به راحتی شناسایی کند.

از دیگر قابلیت های دستگاه بارکد خوان دیتالاجیک مدل گرایفون gfs4470 می‌توان به درجه نفوذ پذیری در مقابل گرد و غبار و ذرات ریز که با علامت اختصاری ip 54 مشخص شده است اشاره کرد.

شما می توانید از طریق سایت اینترنتی تجهیزات خرید دستگاه بارکدخوان دیتالاجیک مدل گرایفون gfs4470 را به راحتی انجام دهید. سایت تجهیزات خریدی قابل اعتماد را برای شما رقم خواهد زد. خرید دستگاه بارکد خوان صنعتی را از طریق سایت انجام دهید.

یکی از ویژگی های بسیار خوبه سایت اینترنتی تجهیزات این است که کاربران می‌توانند تمامی برند های موجود از دستگاه بارکدخوان را با یکدیگر مقایسه کنند و در این مقایسه از دوستان خود مشاوره بگیرند و خریدی هدفمند را داشته باشند. امتیاز اینگونه خرید ها مبتلا نشدن به ویروس کرونا می باشد.

معرفی یکی از انواع دستگاه بارکدخوان در سایت تجهیزات:

در این مقاله میخواهیم در خصوص دستگاه بارکدخوان مطالبی را عنوان کنیم و امیدواریم مورد قبول خوانندگان واقع شود.

همانطور که می دانید بارکدخوان ها امروزه مصارف گسترده‌ای دارند یکی از نمونه های محبوب آنها دستگاه بارکدخوان نوری بیسیم دیتالاجیک مدل qm2131 می باشد.

این مدل به راحتی می تواند به واسطه امواج رادیویی که بر طول موج ۴۳۳ مگاهرتز می باشد به صورت نقطه به نقطه فرایند بارکدخوانی را انجام دهد، این دستگاه به راحتی می تواند با فاصله ۲۵ متری به دور از پایه به کار خود ادامه دهد.

دستگاه بارکدخوان نوری بیسیم دیتالاجیک مدل qm2131 توانایی خواندن بارکد های خطی و میله ای، تک بعدی، ۱d را دارا می باشد. باتری به کار رفته شده در این دستگاه بارکدخوان ۱۴۰۰ میلی آمپر لیتیومی می باشد و ظرف مدت ۴ ساعت می تواند شارژ خود را فول کند.

دستگاه بارکدخوان نوری بیسیم دیتالاجیک مدل qm2131 طوری طراحی شده است که می‌تواند به راحتی از سقوط یک و نیم متری در امان باشد زیرا دارای بدنه ای مقاوم و سطحی سفت است.

ویژگی های دستگاه بارکدخوان نوری بیسیم دیجیتالیک qm2131:

دستگاه بارکدخوان نوری بیسیم دیتالاجیک مدل qm2131 دارای دو رنگ مشکی و سفید می باشد این دستگاه وزنی کمتر از ۲۰۰ گرم دارد و دارای ۵۶ درجه میدان دید می باشد.

منبع نوری که در این دستگاه بارکدخوان به کار گرفته شده است ال ای دی قرمز رنگ می باشد و سرعت اسکنی بالغ بر ۴۰۰ اسکن در ثانیه دارد، در این دستگاه تکنولوژی گرین شاپ تعبیه شده است و به واسطه این تکنولوژی فرآیند خواندن بارکد را بهتر انجام می دهد.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات تقریباً تمامی برند های دستگاه بارکدخوان را برای عرضه در اختیار خریداران قرار داده است، خریداران می‌توانند از سایت تجهیزات خرید غیر حضوری خود را انجام دهند. یکی از امتیازات خرید از این سایت ها در امان ماندن از ویروس کرونا می باشد.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه  ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی  0216123
همراه 
 09123124701 
تماس نمایندگی 
 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

خط ویژه 02166919619

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 422
نمایش همه
علاقه مندی ها ()