ویدئو پروژکتور جیبی در ابعاد بسیار کوچک بوده که در جیب به راحتی قرار می گیرد و دارای وزن بسیار کمی می باشد . اگر ویدئو پروژکتور جیبی در کیفیت بالایی خریداری شود ، بسیار مستحکم بوده و به راحتی آسیب نمی بیند. نیزار کالا سال هاست که در زمینه توزیع انواع ویدئو پروژکتور ها فعالیت داشته و محصولاتش را به قیمت تولیدی به شما عرضه می کند بنابراین خرید از مجموعه نیزار کالا بهترین گزینه برای داشتن این دستگاه جذاب می باشد. با توجه به اینکه با پیشرفت تکنولوژی ، وسایل الکترونیکی نیز کاربردی تر و با دسترسی آسانتر به تولید رسیده اند ، ویدئو پروژکتور نیز از این قاعده مستثنی نبوده و پروژکتور های جدید دارای مشخصات فنی بسیار خوبی هستند.

درست است که ویدئو پروژکتور های جیبی نمی توانند جایگزین ویدئو پروژکتور های حرفه ای شوند اما این ویدئو پروژکتور ها دارای مزیت های بیشماری هستند که باعث شده امروز افراد زیادی ویدئو پروژکتور های جیبی را خریداری نمایند.از مهم ترین مزایای ویدئو پروژکتور جیبی قابلیت حمل آسان این دستگاه ها است که به افراد این امکان را می دهد تا ویدئو پروژکتور جیبی را به همراه خود به جلسات کاری، آموزشی و یا منزل و غیره انتقال دهند. مینی ویدئو پروژکتور مدل T55 از انواع بهترین دستگاه های ویدئوپروژکتور است که فروش مینی ویدئو پروژکتور مدل T55 از طریق سایت نیزار کالا برای شما در نظر گرفته شده است.

یکی از موارد بسیار مهم که در ویدئو پروژکتورهای جیبی وجود دارد، طول عمر بالای لامپ این ویدئو پروژکتور ها به دلیل استفاده از لامپ های ال ای دی در آن می باشد. کیفیت و قیمت دو مورد بسیار مهم است که نیزار کالا برای محصولاتش در نظر گرفته و با ارائه محصولات با کیفیت و ارزان قیمت توانسته رضایت مشتریانش را بدست آورد.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 547
نمایش همه
علاقه مندی ها ()