مینی ویدئو پروژکتور از انواع ویدئو پروژکتور های جدید و مدرن است که امروزه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است و در محیط‌ های آموزشی و کنفرانس و همین طور در منازل از مینی ویدئو پروژکتور استفاده زیادی می شود. در طی سال ها نیاز به دیتا پروژکتور ها بسیار بیشتر شده و همچنین در جهت کاربری آسان تر از آنها ، سایز مینی ویدئو پروژکتور بسیار کوچک شده است. ویدئو پروژکتور ها در ابتدا دارای اندازه های بسیار بزرگ و حجم بالا بودند مانند ویدئو پروژکتور های سینما اما این ویدئو پروژکتور ها باید به صورت ثابت در جایی قرار داده می‌شدند تا بتوان از آن استفاده کرد اما با گذشت زمان و نیاز بیشتر به این دستگاه ها در انواع جدید از جمله مینی ویدئو پروژکتور به تولید رسیدند که قابلیت حمل آسان داشته و در ابعاد کوچک تر از قبل می باشند.

مینی ویدئو پروژکتور چیست؟

مینی ویدئو پروژکتور کوچک ترین نوع ویدئو پروژکتور می باشد که به طور کلی ویدئو پروژکتور ها در انواع پیکو بسیار کوچک هستند و همچنین در انواع جیبی و مینی پروژکتور نیز وجود دارند که بعضاً این نام برای مینی ویدئو پروژکتور به کار می‌رود و افراد آنها را در یک دسته قرار می‌دهند. فروش ویدئو پروژکتور جیبی توسط این مجموعه در بهترین کیفیت و قیمت انجام می گیرد. 

ویژگی مینی ویدئو پروژکتور

در مینی ویدئو پروژکتور ها از لامپ های ال ای دی استفاده شده و طول عمر این لامپ ها بسیار زیاد می باشد و در حدود ۲۰ هزار ساعت این لامپ ها عمر دارند، اما اگر بخواهیم حدودی برای طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور های ثابت بگوییم در حدود ۶ هزار ساعت می باشد بنابراین این یکی از مزایای مهم مینی ویدئو پروژکتور می باشد. مینی ویدئو پروژکتور ها قابلیت حمل آسان دارند و می‌توان آن را بدون نیاز به سیم به مکان مختلف برد. تغذیه مینی ویدئو پروژکتور از باتری بوده و می‌تواند بدون نیاز به سیم رابط مورد استفاده قرار گیرد.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 490
نمایش همه
علاقه مندی ها ()