نکاتی در رابطه با خرید ترازوی محک ۳۵ کیلویی از سایت تجهیزات:

ترازوها امروزه با پیشرفت تکنولوژی توانسته اند قابلیت های چشم گیری داشته باشند بنابراین در هنگام خرید ترازو باید به توانایی ها و قابلیت ها آن دقت کنید و چنانچه این مسائل را بی اهمیت تصور کنید مطمئناً خرید ترازوی شما غیر هدفمند خواهد شد و حتی امکان دارد نیازتان را نتواند برآورده کند. امروزه ترازو ها قابلیت ها و آپشن های متعددی دارند و باید در هنگام خرید ترازو ابتدا نوع مصرف خود را مشخص کرد سپس آپشنهای ترازو را در نظر گرفت. در ادامه بحث  خرید ترازو یکی از معروفترین ترازوها را معرفی می کنیم، بنابراین تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

خرید ترازو - ترازوی محک ۳۵ کیلویی مدل mds11000

ماکزیموم ظرفیت محاسبه وزن در این ترازو ۳۵ کیلوگرم می باشد، توجه داشته باشید یکی از مهمترین مسائل در هنگام خرید ترازو توان نهایی این دستگاه می باشد.

ترازوی محک ۳۵ کیلویی مدل mds11000 یکی از محبوب‌ ترین ترازوهای دیجیتالی سطح بازار می باشد که فروش زیادی دارد، دقت توزین ترازو ۲ گرم است. سایز ترازو چیزی در حدود 42×43×57 سانتی متر می باشد.

خرید ترازوی محک به صورت اینترنتی:

خرید ترازو - ترازوی محک ۳۵ کیلویی مدل mds11000 قابلیت اتصال به دستگاه های مختلف را دارا می باشد، این دستگاه ها عبارت است از:

صندوق فروشگاهی ای سی آر

چاپگر های خارجی

رایانه

ایجاد شبکه با چند ترازو.

بدنه ترازوی مذکور از پلاستیک فشرده ساخته شده است، این پلاستیک فشرده توانایی و استقامت زیادی در برابر ضربه دارد. سینی که برای توزین این ترازو در نظر گرفته شده است از جنس استیل می باشد، بنابراین به آسانی می‌توان آن را شستشو کرد.

سایت فروشگاهی تجهیزات دارای تمامی برندهای داخلی و خارجی ترازو با ظرفیت های مختلف می باشد، حجم گسترده ای از گوناگونی ترازو را در این سایت می‌توانید ببینید. توجه داشته باشید که سایت اینترنتی تجهیزات قیمت های بسیار مناسب دارد.

خرید ترازوی چینی کمری از مرکز معتبر تجهیزات:

در خصوص بحث خرید ترازو باید به نکاتی توجه کنید، یکی از این نکات اصلی در این رابطه خرید ترازو از مراکز معتبر می باشد زیرا ترازو دستگاهی بسیار حساس است و اگر اورجینال و اصلی نباشد مطمئناً در توزین اجسام مختلف دچار اشتباه خواهد شد بنابراین ابتدا مرکز خرید مطمئن و قابل اعتمادی را برای خرید ترازو پیدا کنید. توصیه ما به شما خرید ترازو از سایت اینترنتی و معتبر تجهیزات می باشد، در سایت اینترنتی تجهیزات تمامی مدل های مختلف ترازو وجود دارد و شما می توانید بنابه نیازتان یکی از آنها را انتخاب کنید.

ترازوی چینی کمری محصولی با کیفیت می باشد این ترازو قیمت مناسبی دارد و ظرفیتی حدود ۴۰ کیلو گرم را می تواند محاسبه کند دقت این ترازو حدود ۲ گرم می باشد.

بدنه ای که برای ساخت ترازوی چینی کمری استفاده شده است پلاستیک فشرده ای بی اس می باشد که توانایی بسیار زیادی در مقابل فشار و ضربه دارد.

در ترازوی چینی کمری سینی تعبیه شده است که به صورت تخت می باشد و جنس آن از استیل است.

نکاتی در رابطه با خرید ترازوی کمری چینی:

توجه داشته باشید که در هنگام خرید ترازوی محک و سایر برند ها ابعاد آن را در نظر داشته باشید ترازوی چینی کمری دارای ابعادی برابر ۲۰×۲۷ سانتی متر می باشد، این ترازو از نوع بدون علمک است و برای سنجش وزن مواد مختلف دارای یک لودسل می باشد.

نمایشگر این ترازو از نوع ال ای دی و ال سی دی است که دارای زاویه دید مناسب و وضوح بسیار بالا می باشد.

این ترازو قابلیت اتصال به شبکه را دارا می باشد.

ترازوی چینی کمری دارای یک حافظه داخلی می باشد که با استفاده از آن می تواند قیمت کالاها را ثبت کند.

منبع تغذیه پشتیبان این ترازو یک باتری است که به صورت ۲۴ ساعته می تواند این ترازو را روشن نگه دارد.

برای خرید از سایت معتبر و مطرح تجهیزات استفاده کنید و از خدمات آن بهره مند شوید، سایت تجهیزات دارای قیمتهای مناسبی می باشد.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 355
نمایش همه
علاقه مندی ها ()