فروش بارکدخوان دیجیتالیک مدل heron ht3100:

بارکدخوان دیتالاجیک مدل heron ht3100 یکی از معروف ترین بارکدخوان های سطح بازار میباشد که به راحتی می توانید آن را از سایت تجهیزات خریداری کنید، با بهترین و نازلترین قیمت موجود در سطح بازار سایت تجهیزات این بارکد خوان‌ را عرضه می کند.

در ادامه مقاله می خواهیم شما را کمی بیشتر با این بارکدخوان آشنا کنیم بنابراین با ما همراه باشید.

بارکد خوان دیتالاجیک مدل heron ht3100 از یک طراحی شیک و ارگونومیک برخوردار است و به مفهوم واقعی با دیگر محصولات هم گروه خود فرق شایانی دارد این بارکد خوان اتصال خود را به صورت نوری انجام می دهد و عملکردی بالغ بر ۲۷۰ اسکن بر ثانیه سرعت دارد.

بارکدخوان دیتالاجیک مدل heron ht3100 با پوششی از فیبر کربن در قسمت بالای خود جلوه مدرنیته ای در دستگاه به وجود آمده است، بارکد هایی که این دستگاه قادر به خواندن آن ها می باشد عبارت است از:

بارکد gs1 دیتا بار

بارکد خطی

بارکد های تک بعدی 1d.

مزیت های بارکدخوان heron ht3100:

بارکدخوان دیتالاجیک مدل heron ht3100 مطابق با اکثر مدل های دیگر از تکنولوژی گرین اسپوت برخوردار است، بنابراین به راحتی می‌تواند بارکدها را با سرعت بخواند. یکی از امتیازات این بارکد خوان خواندن بارکد ها تا فاصله ۳۰ سانتی متر می باشد و به راحتی می تواند از این فاصله تمامی بارکدهای مذکور را تشخیص دهد.

وزن دستگاه بارکد خوان دیتالاجیک مدل heron ht3100 در حدود ۱۵۰ گرم می باشد. عملکردهای این دستگاه به شکل خودکار، کلیدی و سیکلی می باشد. این دستگاه می‌تواند سقوط از ارتفاع یک و نیم متری را تحمل کند و بدون کوچکترین آسیبی به کار خود ادامه دهد. حفاظتی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است آی پی ۴۰ است. معنی این درجه حفاظتی این است که این بارکد خوان به راحتی می‌تواند در مقابل اشیا خارجی چه سایزی برابر با یک میله دارند مقاومت کند.

خصوصیات بارکدخوان PDA تک بعدی دیجیتالی در فروشگاه تجهیزات:

در خصوص دستگاه بارکد خوان میتوان نمونه بارکدخوان PDA تک بعدی دیتالاجیک مدل SKORPIO X3 را معرفی کرد، این دستگاه جزو گروه دستگاه‌ های بارکد خوان لیزری و نوری به حساب می آید.

بارکدخوان PDA تک بعدی دیتالاجیک مدل SKORPIO X3 می‌تواند بارکد هایی مانند:

بارکد تک بعدی 1d

بارکد خطی

و بارکد میله ای را بخواند.

سیستم عاملی که بر روی این بارکدخوان نصب شده است در واقع یک ویندوز نسخه ce 6.0 می باشد. این دستگاه یک حافظه ۳۲ گیگابایتی دارد و مجهز به درگاه میکرو اس دی می باشد‌. حافظه داخلی که برای این دستگاه منظور شده است ۲۵۶ مگابایت می باشد، البته نکته حائز اهمیت این است که می توان با فلش این حافظه را ۵۱۲ مگابایت ارتقا داد.

بارکدخوان PDA تک بعدی دیتالاجیک مدل SKORPIO X3 مجهز به سیستم green spot است و کار این سیستم سهولت در خواندن بارکد ها می باشد. صفحه نمایش این دستگاه از نوع ال سی دی فول تاچ رنگی می باشد سایز نمایشگر ۳۲ اینچ است و رزولوشن تصویر آن کیفیتی برابر با 320×240 پیکسل را دارا می باشد.

سایر خصوصیات بارکدخوان PDA تک بعدی:

بارکدخوان PDA تک بعدی دیتالاجیک مدل SKORPIO X3 قادر است ۱۰۴ اسکن در ثانیه انجام دهد، البته این مقدار در حالت لیزری می باشد در حالت نوری ۶۰ فریم بر ثانیه قادر است اسکن کند. این دستگاه مجهز به پورت های rs232 و usb می باشد که امکان متصل شدن به شبکه های محلی را دارا می باشد، همچنین این دستگاه را با سیستم های وایرلس و بلوتوث مجهز کرده اند.

سایت فروشگاهی تجهیزات یکی از ارائه کننده های اصلی بارکدخوان PDA تک بعدی دیتالاجیک مدل SKORPIO X3 می باشد، شما می توانید خرید بارکد خوان فروشگاهی از سایت تجهیزات تمامی کالاهای مورد نظر تان را به صورت اورجینال انجام دهید.

برای مبتلا نشدن به کووید 19 خرید های خود را غیر حضوری انجام دهید.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 337
نمایش همه
علاقه مندی ها ()