قابلیت های ترازوی محک ۷۰ کیلویی مدل br14000 در سایت تجهیزات:

مطمئناً در مورد کمپانی محک و ترازو های ساخته شده توسط آن بسیار شنیده اید، این کمپانی از دیرباز مشغول ساخت ترازوهای توزین در ابعاد بزرگ و کوچک می باشد. عموماً حوزه تخصصی کمپانی محک ترازو های صنعتی و فروشگاهی است. ترازوی محک  در بین عموم مردم دارای محبوبیت و سابقه طولانی می باشد به همین جهت کمپانی محک در صدد ارتقاء و اضافه کردن به قابلیت های ترازوهای خود می باشد و تا به امروز توانسته است به این مهم دست پیدا کند و ترازوهای مدرن با قابلیت ها و امکانات فوق العاده را عرضه کند.

یکی از ترازو‌های محبوب کمپانی محک، ترازوی محک بارکد پرینتر ۷۰ کیلویی مدل br14000 می باشد. قابلیت ها و امکانات این ترازو را در ادامه این مقاله به صورت عنوانی شرح می دهیم.

قابلیت ها و امکانات ترازوی محک عبارت است از:

ظرفیت توزین حدود ۷۰ کیلوگرم،

دقت در ترازو ۵ گرم و قابل تنظیم در ۱۰ و ۲۰ گرم،

قابلیت متصل شدن به دستگاه بارکد خوان،

چاپ بارکد واقعی برای محصولات،

قابلیت اتصال به رایانه پوز بانکی،

توانایی شبکه شدن با چند ترازو،

دارای یک پرینتر داخلی،

ثبت کردن اطلاعات فروش،

ای بی اس(پلاستیک فشرده) در بدنه،

سینی استیل براق در دو مدل تخت و چهار لبه (سفارشی از طرف مشتری)،

نمایشگر ال ای دی با کیفیت و وضوح بالا،

دارای دو رنگ سفید و مشکی،

دارای ۲ سال ضمانت و ۱۲۰ ماه خدمات بعد از فروش.

فروش ترازوی محک به صورت اینترنتی:

ترازوی محک بارکد پرینتر ۷۰ کیلویی مدل br14000 را می توانید از سایت اینترنتی تجهیزات خریداری کنید، توجه داشته باشید که سایت تجهیزات برای شرایط کنونی اپیدمی کرونا و تردد نکردن افراد تمام تلاش خود را می کند که خدمات زیادی به مشتریان ارائه دهد تا از خرید غیر حضوری استفاده کنند. بنابراین برای حفظ امنیت خود و اطرافیانتان حتماً در این روز های اپیدمی خرید های خود را به شکل غیر حضوری انجام دهید.

ارائه انواع ترازوی محک توسط سایت تجهیزات:

ترازو ها امروزه مصارف گسترده‌ای دارند همچنین می توان در اماکن مختلف از آنها استفاده کرد. قابلیت ها و امکانات این ترازوها با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از فناوری های مدرن گسترده تر شده است. یکی از محبوبترین ترازو های موجود در بازار، ترازوی محک فروشگاهی ۵۰ کیلویی مدل br15000ap می باشد. در واقع ترازو محک و یا به عبارت بهتر کمپانی محک سابقه بسیار طولانی در بین مردم دارد، بنابراین کمتر مکانی پیدا می‌شود که از ترازو استفاده کند و ترازو های محک را نشناسد. خصوصاً مدل مذکور این ترازو که قابلیت های منحصر به فردی دارد.

ترازوی محک فروشگاهی ۵۰ کیلویی مدل br15000ap با ظرفیت ۵۰ کیلویی برای توزین مواد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین حساسیت این ترازو حدود ۲ گرم می باشد. یکی از ویژگی های مهم این ترازو توانایی چاپ بارکد است، در واقع این ترازو بارکد زن می باشد.

ترازوی محک می‌تواند بارکد واقعی برای محصولات مختلف تولید کند و همچنین این محصولات را به راحتی می توان به واسطه بارکد روی آنها پیگیری کرد. یکی دیگر از توانایی های ویژه ترازوی محک توانایی متصل شدن به رایانه و پوز بانکی می‌باشد.

ویژگی های ترازوی محک فروشگاهی ۵۰ کیلویی مدل br15000ap:

ترازوی محک فروشگاهی ۵۰ کیلویی مدل br15000ap دارای abs در بدنه خود می باشد، در واقع abs جنس بدنه این ترازو است که از استحکام و مقاومت بی اندازه زیادی در مقابل ضربه برخوردار می باشد.،همچنین ترازوی محک می‌تواند گزارش گیری را به صورت روزانه انجام دهد. البته با قابلیت ها و آپشن های آن میتوان گزارش ها را هفتگی و ماهیانه هم از ترازو انتظار داشت.

ترازو محک فروشگاهی ۵۰ کیلویی مدل br15000ap دارای یک سینی از جنس استیل و یک سینی از جنس پلاستیک می باشد، سینی استیل ترازو لبه دار است.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات ترازو محک فروشگاهی ۵۰ کیلویی مدل br15000ap را با ضمانت نامه ۲ ساله و ۱۲۰ ماه خدمات بعد از فروش ارائه می کند، توجه داشته باشید که فروشگاه تجهیزات مرکز معتبر برای خرید ترازو به صورت اینترنتی می باشد.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 330
نمایش همه
علاقه مندی ها ()