فروش ترازو های آزمایشگاهی در فروشگاه تجهیزات:

این وسیله امروزه در حجم گسترده ای تولید می شوند هر ترازو قابلیت های خاص خود را دارد و برای مصارف خاص مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین در هنگام خرید آن هدف خود را از به کارگیری از این وسیله مشخص کنید تا خریدی هدفمند داشته باشید و بتوانید از خرید خود نهایت استفاده را داشته باشید.

در ادامه این مقاله می‌خواهیم در مورد ترازوی آزمایشگاهی صحبت کنیم همانطور که از نام آن می توان حدس زد در فضا های آزمایشگاهی از آن استفاده می شود در این فضا ها مطمئناً عملیات توزین مواد مختلف از حساسیت ویژه ای برخوردار است. ترازوهای آزمایشگاهی مدل های مختلفی دارند یکی از برند های معتبر و مطرح در این زمینه کمپانی معروف And می باشد.

در نظر داشته باشید که یکی از دقیق ترین و حساس ترین وسیله های تولید شده برای توزین مواد مختلف دستگاه توزین آزمایشگاهی هستند. این وسیله حتی در شرایطی می تواند حساس به هوای اتاق که ناشی از رفت و آمد افراد مختلف است باشد. در واقع می توان گفت این وسیله ها یکی از پیشرفته ترین و دقیق ترین فناوری های روز دنیا در خصوص صنعت توزین هستند و مطمئناً در گروه دستگاه های محاسبه وزن، بی رقیب و پر دقت می باشند.

انواع ترازو های آزمایشگاهی:

از مدل آزمایشگاهی ترازو تقریباً ۱۴۱ نوع  تولید شده است البته آنها را نسبت به محفظه هایی که دارند گروه بندی می کنند، مطمئناً داشتن محفظه برای این مدل از دستگاه های توزین بسیار مهم و ضروری است، زیرا صحیح بودن عملیات توزین کاملا به این محفظه ها بستگی دارد. کار اصلی این محفظه ها این است که هوای اطراف را حذف کرده و ایجاد یک خلاء در محیط حساس ترازو که برای وزن کردن از آن استفاده می شود کنند.

برخی از این دستگاه ها حساسیتی در حدود ۰.۰۰۰۰۱ گرم دارند.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات سایت هایی را طراحی کرده است که بیش از ۷ سال است که به وسیله این سایتها به خریداران خدمات رسانی می کند، شما می توانید از فروشگاه اینترنتی تجهیزات تمامی انواع ترازوی آزمایشگاهی را تهیه کنید.

ویژگی های انواع ترازو در فروشگاه تجهیزات:

ترازوها امروز در تمامی مراکز فروش و خرید مورد استفاده قرار می‌گیرند، تنوع و گوناگونی این وسیله باعث شده است کاربرد های بسیاری داشته باشد.

یکی از مدل های این وسیله کاربردی ترازوی صنعتی می باشد که عموماً در کارخانجات و مکانهایی که تولیدات زیاد دارند مورد استفاده قرار می گیرد. ظرفیت این دستگاه و دقت آن فوق العاده خوب می باشد و امکانات آپشن های متعددی برای آن در نظر گرفته شده است. این دستگاه به راحتی می تواند امکانات متعددی را به کاربر خود ارائه دهد، این امکانات عبارت است از:

توانایی شمردن قطعه ها

متصل شدن به رایانه

داشتن چاپگر

بدنه آبگریز

ضد گرد و خاک

دارای ip امنیتی

پوشش کیبورد و غیره.

سایر ویژگی های دستگاه ترازو:

عموماً ساختار فیزیکی این وسیله را از استیل میسازند، بنابراین به راحتی در برابر خورده شدن مقاومت می کند.

مطمئناً در مصارف صنعتی چاره‌ای جز استفاده از ترازو های صنعتی نمی باشد زیرا این وسیله ها به راحتی می توانند توزین اجسام سنگین را انجام دهند، بنابراین خصوصیت ها و امتیازات این وسیله با مصارف صنعتی کاملاً منطبق است. مثلاً شمارش قطعه برای کارخانجات و ساختار بدنی محکم کاملاً برای مکانهای خشن ساخته شده است.

در ساختار این دستگاه صنعتی لودسل هایی تعبیه شده است که وزن اجسام مختلف را به نمایش گر دستگاه انتقال می‌دهند، نمایشگر نیز آنها را به صورت عددی به کاربر نمایش می دهد. توجه داشته باشید که برخی از این دستگاه ها دارای یک لودسل و یا بیشتر هستند. هرچه تعداد لودسل ها در این دستگاه بیشتر باشد عملیات توزین وزن به مراتب دقیق تر انجام می شود، اما یک نکته در اینجا حائز اهمیت می باشد و آن هم قیمت این دستگاه ها است، مطمئنا هرچه تعداد این لودسل ها در این ترازو بیشتر شود قیمت آن دستگاه نیز گران تر خواهد شد.

یکی از سایت های معروف در زمینه فروش ترازو های صنعتی و  فروش ترازو دیجیتال سایت تجهیزات می باشد، در سایت تجهیزات متنوع ترین ترازو های صنعتی وجود دارند و شما امکان ثبت خرید و تحویل کالا در مکان مورد نظر را دارید.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 336
نمایش همه
علاقه مندی ها ()