ترازو لیبل پرینتر فروشگاهی توزین صدر و فروش اینترنتی تجهیزات:

ترازو لیبل پرینتر فروشگاهی توزین صدر ۳۰ کیلویی مدل LSG 17A با نهایت توان محاسبه ۳۰ کیلوگرمی و مقدار ۲۰۰ گرمی در کمترین میزان توزین توسط سازندگان آن ارائه شده است. مقدار دقتی که در این ترازو لیبل پرینتر وجود دارد ۵ تا ۱۰ گرم است. یک سینی استیل برای این ترازو لیبل پرینتر در نظر گرفته شده است که ابعادی در حدود ۲۵×۳۷ سانتی متر دارد و کاملاً مسطح می باشد.

ترازوی لیبل پرینتر فروشگاهی توزین صدر ۳۰ کیلویی مدل LSG 17A لودسلی که در این ترازو تعبیه شده است دارای یک استاندارد بین المللی به نام oiml می باشد، صفحه نمایش این ترازوی لیبل پرینتر گرافیکی ال سی دی می باشد و میتواند به کاربر اطلاعاتی همچون تعداد وزن، قیمت واحد، قیمت کل، پارسنگ و غیره را نمایش دهد. همچنین ساعت و تاریخ شمسی نیز در این نمایشگر در کنار نمایش روز های هفته قابل رویت است.

ترازو لیبل پرینتر فروشگاهی توزین صدر ۳۰ کیلویی مدل LSG 17A رقمهای وزنی را نهایتاً تا ۵ رقم، رقمهای قیمتی را نهایتاً تا ۶ رقم، رقمهای قیمت کل را نهایتاً تا ۷ رقم و رقم های پارسنگ را نهایتاً تا ۴ رقم قادر است بر روی نمایشگر نمایش دهد.

ترازو لیبل پرینتر فروشگاهی توزین صدر ۳۰ کیلویی مدل LSG 17A قادر است در یک زمان به ۴ مشتری رسیدگی کند، همچنین دارای ۶۰۰۰ حافظه غیر مستقیم و ۱۲۶ حافظه مستقیم می باشد.

قابلیت های ترازو لیبل پرینتر توزین صدر ۳۰ کیلویی مدل LSG 17A:

توانایی چاپ این ترازوی لیبل پرینتر در مواردی از قبیل:

چاپ رسید

چاپ لیبل

چاپ بارکد سطری

چاپ بارکد سطری بر روی لیبل

چاپ بارکد دست بر روی رسید

بارکد تجمیعی بر روی رسید

چاپ بارکد تجمیعی بر روی لیبل

چاپ بارکد تجمیعی می باشد.

ترازو لیبل پرینتر فروشگاهی توزین صدر ۳۰ کیلویی مدل LSG 17A را می توان از سایت تجهیزات خریداری کرد، همچنین سایت تجهیزات آن را برای شما ارسال خواهد کرد.

فروش ترازو لیبل پرینتر دیجی مدل SM-5300 EV PLUS توسط تجهیزات:

ترازو لیبل پرینتر دیجی مدل SM-5300 EV PLUS دارای یک نمایشگر مجزا برای مشتری می باشد این صفحه نمایش گرافیکی و بسیار بزرگ است و می توان تبلیغات را در آن به نمایش گذاشت. از این ترازو لیبل پرینتر می توان در فروشگاه های بزرگ مثل هایپر مارکت ها استفاده کرد.

ترازو لیبل پرینتر دیجی مدل SM-5300 EV PLUS دارای ظرفیت محاسبه وزنی بالغ بر ۳۰ کیلوگرم می باشد و دارای دقتی معادل ۱۰ گرم است. این ترازو لیبل پرینتر چاپگر داخلی دارد و و به دو شکل وایرلس و سیم می توان آن را به شبکه اتصال داد، در واقع این دستگاه یک نمونه ارتقا یافته از ترازو های معمولی فروشگاهی می باشد.

ترازو لیبل پرینتر دیجی مدل SM-5300 EV PLUS دارای سیستم عامل لینوکس می باشد و به سادگی می تواند موجودی فروشگاه را بگیرد، از این سیستم عامل می‌توان برای گروه بندی اجناس مختلف استفاده کرد. گروه بندی هایی از قبیل:

اقلام دریایی

مواد مصرفی برای صبحانه

مواد گوشتی و پروتئینی

سبزیجات و غیره.

ویژگی و امتیاز های ترازو لیبل پرینتر دیجی:

مطمئنا امتیاز بارز این ترازو لیبل پرینتر داشتن چاپگر است و به واسطه همین چاپگر میتوان دو مدل لیبل و فاکتور چاپ کرد.

ترازو لیبل پرینتر دیجی مدل SM-5300 EV PLUS یک ویژگی منحصر به فرد دیگر دارد و آن هم قابلیت dspeed ip است، این ویژگی برای تشخیص هویت پرسنل به واسطه کارت id می باشد و این امکان با قرار گرفتن رو به روی ترازو میسر می شود. سرعت بالا برای ثبت پسورد و ایمنی، امتیاز دیگر این ترازو لیبل پرینتر می باشد.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات ترازو لیبل پرینتر دیجی مدل SM-5300 EV PLUS را با قیمت بسیار نازلی در اختیار خریداران می گذارد، تنها کافیست از سایت تجهیزات خرید ترازو  را انجام دهید و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. حتما برای یکبار هم که شده خرید از این سایت را امتحان کنید.

فروشگاه تجهیزات 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()