ویدئو پروژکتور دستگاهی است که می تواند اطلاعات و یا تصاویر ورودی را به صورت بزرگتر بر روی پرده ی مخصوص، به نمایش در آورد. پروژکتور ها امروزه بسیار کاربرد گوناگون در بخش‌های آموزشی، اداری، سازمان ها ، مناظر و غیره دارند. ویدئو پروژکتور ها دستگاه هایی هستند که امروزه بسیار پیشرفته تر شده و انواع جدید آن را در بازار شاهد هستیم. امروزه انواع ویدئو پروژکتور ها در فروشگاه نیزار کالا با قیمت ارزان به شما ارائه می‌شود. جهت خرید انواع ویدئو پروژکتور در انواع باکیفیت به سایت نیزار کالا مراجعه نمایید و خرید خود را به راحتی انجام دهید.

 فروش انواع ویدئو پروژکتور با قیمت مناسب

در ابتدا ویدئو پروژکتور ها یکی از دستگاه‌ های تجملاتی بودند که تنها در محیط های آموزشی یا اغلب کاری مشاهده می‌ شد و قیمت بالایی داشتند اما امروزه به دلیل گسترش تولید و تنوع این دستگاه، قیمت آن بسیار مناسب بوده و افراد به راحتی می توانند برای منازل خود نیز ویدئو پروژکتور را تهیه نمایند. فروشگاه نیزار کالا یکی از مراکز فروش ویدئو پروژکتور مانند فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار به صورت مستقیم و به قیمت تولیدی می باشد و برای تهیه این دستگاه میتوانید به سایت نیزار کالا مراجعه نمایید و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

ویدئو پروژکتور چیست؟

 ویدئو پروژکتور دستگاهی است که تصاویر دیجیتالی ارسال شده توسط کامپیوتر، لپ تاپ، دوربین فیلمبرداری و غیره را دریافت کرده و آن را با بزرگنمایی بر روی پرده یا دیوار سفید به نمایش در می آورد. در بخش تولید ویدئو پروژکتور ها شاهد رشد سریع تکنولوژی هستیم و امروزه انواع ویدئو پروژکتور ها با قابلیت وای فای و در انواع جیبی به تولید رسیده است و افراد می‌ توانند به راحتی از آن استفاده کنند. در انتخاب ویدئو پروژکتور باید به مواردی از قبیل شدت روشنایی، رزولوشن ، کنتراست، نسبت طول و تصویر، طول عمر لامپ و غیره توجه داشته باشید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 481
نمایش همه
علاقه مندی ها ()