ویدئو پروژکتور یکی از دستگاه های بسیار پرکاربرد در جلسات کاری، کلاس های آموزشی و منازل می باشد. ویدئو پروژکتور ها مانند دوربین معکوس عمل کرد و به جای اینکه دریافت نور را انجام دهند، نور را از لنز به بیرون فرستاده و در نتیجه تصاویر بر روی پرده نمایش به نمایش در می آید.

برای خرید ویدئو پروژکتور بسیار مهم است که به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید این دستگاه را در نوع مناسب تهیه کنید.

 این که ویدئو پروژکتور چه نوع لامپی دارد و یا با چه لومنس و کنتراستی و... می باشد بسیار مهم است. ویدئو پروژکتور ها دارای انواع مختلفی هستند که اگر به طور کلی بخواهیم دسته بندی از نظر تنوع داشته باشیم عبارتند از :

ویدئو پروژکتور خانگی

 ویدئو پروژکتور جیبی

 ویدئو پروژکتور چند رسانه‌ای

ویدئو پروژکتور جیبی چیست؟

ویدئو پروژکتور های جیبی با استفاده از تکنولوژی جدید به تولید رسیده اند و همچنان در حال تکامل هستند، از این رو ویدئوپروژکتور ها مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند و دلیل آن حجم بسیار کم این دستگاه می باشد. ویدئو پروژکتور جیبی قابل حمل بوده و می توانید آن را به جلسات کاری و آموزشی و غیره ببرید بنابراین این دستگاه می‌تواند برای موارد مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

ویدئو پروژکتور خانگی چیست؟

 ویدئو پروژکتور های خانگی از نظر روشنایی و رنج زوم اپتیکال قوی می باشند این نوع از ویدئو پروژکتور ها در منازل برای تماشای فیلم و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. ویدئو پروژکتور خانگی دارای کنتراست بسیار خوبی بوده و تصاویر به صورت با کیفیت به نمایش در می آید. خرید ویدئو پروژکتور PS4 را از نیزار کالا با بهترینکیفیت انجام دهید.

ویدئو پروژکتور چند رسانه ای چیست؟

ویدئو پروژکتور چندرسانه ای نوعی ویدئو پروژکتور هایی هستند که بسیار پرکاربرد می باشند و برای انواع اطلاعات از قبیل پاورپوینت، کلیپ ویدیویی ، نمایش اسلاید و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.این ویدئو پروژکتور برای ارائه انواع فایل ها ، دارای کیفیت بالا تصاویر بوده و در وزن کمتر از یک و نیم کیلو گرم در بازار موجود می باشد.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()