چرخ گوشت قصابی چیست؟

تعریف چرخ گوشت قصابی:

چرخ گوشت ها یکی از پر کاربرد ترین دستگاه ها در مراکز مختلف فروش محصولات غذایی قصابی ها رستوران ها، فست فود ها، آشپزخانه ها و بسیاری دیگر از مشاغل می باشند. اولین نوعی از چرخ گوشت ها در صنعت که به ذهن هر کسی می رسد  چرخ گوشت قصابی است. چرخ گوشت های قصابی نوع کاملا متفاوتی نسبت به چرخ گوشت های مورد استفاده در مراکز تولید غذا مانند رستوران، فست فود و آشپزخانه ها می باشند. زیرا دارای کاربرد کاملا متفاوتی هستند. شاید به نظر شما برسد که همه آن ها فقط به چرخ کردن گوشت می ‌پردازند ولی باید در نظر گرفت که انواع گوشتی که در این مراکز چرخ می ‌شود کاملاً با یکدیگر متفاوت بوده و بنابراین به دستگاه های مختلفی نیز احتیاج دارند. چرخ گوشت قصابی نسبت به چرخ گوشت های دیگری که در مراکز دیگر مورد استفاده قرار می گیرد کاملاً دارای قطعات و سیستم های مختلفی هستند و به همین دلیل این دستگاه کارایی های متفاوتی را خواهند داشت. چرخ گوشتی که در قصابی ها استفاده می شود باید دارای شاخص هایی باشد که طبق آن ها بتوان به خرید چرخ گوشت قصابی پرداخت زیرا در قصابی ها گوشت هایی مصرف خواهد شد که کاملا تازه بوده و دارای بافت نرمی می باشند. ضمن این که این گوشت ها در یخچال های معمولی قرار گرفته و دمای بالای صفری خواهند داشت. پس باید به خرید چرخ گوشتی برای قصابی ها پرداخت که به آن ها اصطلاحاً چرخ گوشت دمای بالای صفری می گویند. این چرخ گوشت ها می توانند به چرخ کردن گوشت هایی بپردازند که دمای بالای صفر داشته و در آن ها تیغه های بسیار تیزی وجود دارد که می تواند بافت های نرم و چسبنده را از یکدیگر جدا کرده، قطعه کرده و به صورت کاملی آن ها را چرخ کند. همچنین باید این چرخ گوشت ها دارای قطعاتی برای چرخش معکوس بوده و بتوان با فشردن دکمه معکوس در آن ها گوشت هایی که داخل دستگاه گیر کردند را به سمت بالا فرستاد و آن ها را دوباره مورد استفاده قرار داده و برای چرخ کردن دوباره داخل دستگاه بفرستد.

ویژگی های چرخ گوشت قصابی:

ویژگی دیگری که برای چرخ گوشت قصابی می توان نام برد این است که این چرخ گوشت ها باید به صورت رومیزی انتخاب شوند، زیرا بتوان آن ها را روی میز پیشخوان قرار داده و در مقابل چشم خریداران بتوان به قطعه کردن گوشت و سپس چرخ کردن آن ها پرداخت. این چرخ گوشت ها دارای سایز بزرگ می باشند و می توان در ساعت حجم بسیار زیادی از گوشت را چرخ نمود و آن ها دارای سایز های بزرگ می باشند. نکته دیگری که می ‌توان به آن اشاره کرد این است که به علت خشک بودن گوشت هایی که در داخل قصابی ها استفاده می شود و به علت این که این گوشت ها یخی بوده و فاقد آب در داخل بافت خود می باشند باید از چرخ گوشت های گیربکسی استفاده شود. فروش چرخ گوشت امگا در سایت تراز ایران انجام می گیرد.

البته می‌ توان چرخ گوشت ‌های تسمه ای نیز استفاده نمود و مسلما دارای قدرت بسیار بیشتری بوده و می توانند در ساعت مقدار گوشت بیشتری را به راحتی چرخ نمایند. چرخ گوشت های تسمه ای بیشتر برای رستوران ها، فست فود ها، آشپزخانه ها و کبابی ها کاربرد دارد، زیرا در آن ها غیر از این که انواع گوشت را چرخ نمایند به چرخ کردن انواع و اقسام مواد غذایی دیگری مانند پیاز می ‌پردازند که دارای آب بوده و می تواند به چرخ گوشت ها که از نوع گیربکسی می باشند آسیب برساند به همین دلیل در این مکان ها از چرخ گوشت تسمه ای بیشتر استفاده می کنند. البته اندازه این چرخ گوشت ها و چرخ گوشت های قصابی کاملا در ابعاد متفاوتی موجود است.

تراز ایران

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 477
نمایش همه
علاقه مندی ها ()