بهترین  مدل های چرخ گوشت صنعتی در فروشگاه تراز ایران:

یکی از انواع مختلف چرخ گوشت ها چرخ گوشت صنعتی است. همانطور که از اسم چرخ گوشت صنعتی پیداست در مکان های صنعتی مورد بهره برداری قرار می گیرد و طراحی آن طوری است که به راحتی می تواند حجم بالای گوشت و ساعت های طولانی کار را تحمل کند.

می توان به جرات گفت مهمترین وسیله در آشپزخانه صنعتی همین چرخ گوشت صنعتی می باشد، این وسیله با قدرت بی نظیر خود در چرخ کردن گوشت یک وسیله بسیار ضروری برای مکانهایی مانند غذاخوری ها و هتل ها می باشد. چرخ گوشت های صنعتی قادرند ساعتهای بسیار طولانی کار کنند بدون آنکه نیاز به استراحت و خاموش کردن داشته باشند. البته برای برخی از مدل های چرخ گوشت صنعتی فن هایی تعبیه شده است تا بتوانند در ساعت های طولانی کار موتور چرخ گوشت را خنک نگه دارند.

خرید چرخ گوشت صنعتی:

یکی از عجیب ترین چیزها در مورد چرخ گوشت صنعتی قیمت آن است که برخی فکر می کنند که با قیمت چرخ گوشت های خانگی و یا قصابی اختلاف آنچنانی ندارند، اما باید بگویم که اختلاف بعضی از آن ها بیشتر از ۲۰۰ میلیون تومان می شود. همین موضوع مذکور باعث می شود که خریداران حتماً قبل از خرید با مشاورین و متخصصین این کار مشورت کنند تا خریدی کاملاً منطبق با نیازها و خواسته هایشان انجام دهند. در این خصوص فروشگاه تراز ایران مشاوره های تلفنی در اختیار خریداران گذاشته است و همچنین انواع چرخ گوشت های صنعتی را دارا می باشد.

شما می توانید از این فروشگاه حتی پس از خرید چرخ گوشت مانند خرید چرخ گوشت امگا خدمات پس از فروش و ضمانت کار اجرایی برای تعمیر چرخ گوشت های خود دریافت کنید. فروشگاه تراز ایران انتخابی بسیار ایده آل است، بنابراین قبل از هر تصمیمی از این فروشگاه دیدن کنید. این مرکز برای رفاه حال خریداران سایت‌هایی در نظر گرفته است که خریداران بتوانند با گوشی تلفن خود خریدهای خود را انجام دهند.

تراز ایران

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 544
نمایش همه
علاقه مندی ها ()