فروش دستگاه لیبل زن در سایت تراز ایران :

دستگاه لیبل زن در واقع دستگاهی است که به صورت رومیزی تولید می شود و جزو کاملترین پرینترها به حساب می آید. از این دستگاه ویژه می توان در اداره جات، انبار ها و فروشگاه ها استفاده کرد. این دستگاه به استثنای اینکه برچسب و فیش را می تواند چاپ کند قادر است بارکد نیز چاپ کند. دستگاه لیبل زن توسط درایو هایی که برای آن تعبیه کرده اند با اکثر ویندوز ها قابل اجرا می باشد. همچنین می تواند از برنامه های ترکیبی استفاده کند و طراحی بارکد و لوگو های گوناگون را به صورت دو بعدی و تک بعدی انجام دهد.

گروهی از این دستگاه ها می توانند رول های کاغذ پیچ را که طول آن ها ۳۰۰ متر است را پشتیبانی کنند، البته در نظر داشته باشید که اکثر برچسب ها را نیز می تواند پشتیبانی کند، برچسب هایی مانند کاغذی، پلاستیکی و غیره.

یکی دیگر از توانایی های این دستگاه ها، فرمت های مختلف چاپ می باشد. در واقع با این نگاه کلی می‌توان گفت که تراز ایران ها دستگاه هایی هستند که میتوانند به کاربر این امکان را بدهند تا مدل های مختلف طراحی و چاپ برچسب های گوناگون، بارکد، نشان، لوگو و رسید را چاپ کند و در امور فروشگاه ها، اداره ها، مراکز پستی و مشاغل دیگر از آنها استفاده کنند.

مدلهای مختلف از این دستگاه تولید می شود، برخی از این دستگاه در فرآیند چاپ حرارتی می‌توانند مدلهای مختلف لیبل را چاپ کنند اما دسته دیگر از این دستگاه ها وجود دارند که به روش چاپ سوزنی فرایند چاپ را انجام می دهند. در نظر داشته باشید که در مکانیزم عملکردی چاپگرهای حرارتی مطمئناً جوهر بیشتری صرف خواهد شد، اما چاپ سوزنی این طور نیست ولی در عوض قیمت بالاتری دارد. در ادامه این مقاله می خواهیم یکی از مدل های این دستگاه را معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

فروشگاه اینترنتی تراز ایران - دستگاه لیبل زن brother مدل pt-e200vp:

دستگاه لیبل زن یک دستگاه سیار چاپ می باشد. این دستگاه منحصر به فرد ساخت یک کمپانی ژاپنی می باشد و صرفاً برای سرعت در چاپ لیبل تولید و ساخته شده است. در واقع دستگاه لیبل زن brother مدل pt-e200vp وزن بسیار کمی دارد و تقریباً وزن آن ۵۰۰ گرم می باشد، بنابراین جا به جا کردن آن کار بسیار ساده و راحتی است. این دستگاه تراز ایران دارای صفحه کلید qwerty می باشد که به کاربر این امکان را می دهد لیبل ها را شخصی سازی کند، بنابراین مستقل بودن دستگاه برای اعمال این عملکرد ها آن را به یک چاپگر منحصر به فرد تبدیل کرده است.

فروشگاه اینترنتی تراز ایران - درباره طراحی دستگاه لیبل زن brother مدل pt-e200vp:

در خصوص طراحی این دستگاه باید گفت که کمپانی سازنده آن را بسیار جمع و جور ساخت است. در نظر داشته باشید که در خصوص بحث فنی این دستگاه نیز طراحی بسیار منحصر به فردی در آن به کار رفته است، در واقع به طراحی این دستگاه کامپکت می گویند. فروش فیش پرینتر در سایت انجام می گیرد.

فروشگاه اینترنتی تراز ایران - موارد استفاده از دستگاه لیبل زن brother مدل pt-e200vp:

کاربرانی که این دستگاه را در اختیار دارند می توانند بدون استفاده از نرم افزار های جانبی و یا متصل کردن این دستگاه به سایر دستگاه های مربوط به زمینه چاپ لیبل و غیره به سادگی قادر خواهند بود برچسب و لیبل ها را به صورت دلخواه و کاملاً حرفه‌ای تغییر دهند. کاربر قادر است برای برچسب ها فونت مناسب نیز در نظر بگیرد و در سایزهای ۶ و ۹ و ۱۲ میلیمتری چاپ کند. این دستگاه را می توان در اکثر اماکن و فضاها مختلف کاری استفاده کرد، در نظر داشته باشید این دستگاه عموماً برای مصارف معمولی چاپ تولید و طراحی شده است بنابراین در مصارف گسترده نمی توان از آن استفاده کرد.

تراز ایران

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دلفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 390
نمایش همه
علاقه مندی ها ()