سرعت چاپ و بارکد های قابل چاپ در دستگاه بارکد زن و لیبل زن صنعتی تی اس سی مدل 344m pro:

در رابطه با حساسیت چاپ در دستگاه بارکد زن مذکور باید بگوییم که دارای سرعت پرینتی معادل با dpi 300 می باشد. در رابطه با سرعت چاپ لیبل زن این دستگاه معیار ۱۵۲ میلیمتر در ثانیه مناسب است. در نظر داشته باشید که این دستگاه جزو دستگاه های دقت بالا به حساب می آید. دهانه خروجی این دستگاه قادر است چاپ هایی را با عرض ۱۰۴ میلی متر و طول ۱۰۱۶ میلیمتر چاپ کند. این دستگاه قادر است پشتیبانی از ریبون را تا ۶۰۰ متر انجام دهد. همچنین برای بارگذاری رول در این دستگاه محفظه ویژه با قطر ۲۰۸.۳ در نظر گرفته شده است، مدلهای مختلف لیبلی که این دستگاه قادر به چاپ آنها می باشد عبارت است از:

لیبل کاغذی

لیبل شفاف

لیبل پی وی سی

لیبل حرارتی

لیبل بی رنگ

لیبل متال.

توان بازدهی و ساختار دستگاه بارکد زن و لیبل زن صنعتی تی اس سی مدل 344m pro:

دستگاه بارکد زن و لیبل زن صنعتی تی اس ای قادر است به صورت مداوم بازدهی داشته باشد و این در گروه پرینتر ها امتیاز ویژه ای است، در نظر داشته باشید که قطعات سخت افزاری در این دستگاه بسیار توانمند می باشند و به سادگی می توانند بارکد و لیبل را ساعت های مداوم چاپ کنند. توجه داشته باشید که مطمئناً این سخت افزار ها که در دستگاه تعبیه شده است نیاز به محافظت دارد، بنابراین طراحان این دستگاه برای آن یک بدنه بسیار مقاوم از نوع آلومینیوم ریخته گری در نظر گرفته اند. این پوشش کاملاً میتواند قطعات حساس دستگاه را محافظت کند.

پنل دستگاه بارکد زن و لیبل زن صنعتی تی اس سی مدل 344m pro:

در نظر داشته باشید که پارامترهای متعددی در قیمت این دستگاه دخیل هستند، مثلاً پنلی که در این دستگاه به کار رفته است بخش اعظمی از قیمت چاپگر را به خود اختصاص داده است. این پنل دارای قطعات زیر است:

یک ال سی دی تک رنگ

شش کلید عملگر

چراغ هشدار ال ای دی ۳ عدد.

دستگاه با استفاده از این امکانات قادر است به کاربر تنظیمات گوناگونی را ارائه کند، مثلاً می‌توان زبان دستگاه را تغییر داد. در نظر داشته باشید که این دستگاه بارکد زن از ۸ زبان گوناگون می تواند پشتیبانی کند.

پردازنده، حافظه، وزن و سایز دستگاه بارکد زن و لیبل زن صنعتی تی اس سی مدل 344m pro:

در خصوص پردازنده مرکزی این دستگاه باید بگویم که دارای یک پردازنده ۳۲ بیتی می باشد، همچنین دستگاه دارای یک حافظه فلش ۴ مگابایتی است. سیستم حافظه داخلی آن دارای یک استیرم ۸ مگابایتی می باشد.

در خصوص بحث وزن این دستگاه می‌توان گفت که این دستگاه دارای ۱۵ کیلوگرم وزن می باشد، همچنین سایز کلی این دستگاه معادل ۵۰.۵×۳۰.۸×۲۷ سانتی متر است، از دستگاه بارکد زن و لیبل زن صنعتی تی اس سی می توان در موارد گوناگون بهره گیری کرد مواردی از قبیل:

استفاده در خصوص انبارداری

استفاده در موارد توزیع محصولات

استفاده در ارسال کارا

استفاده در زمینه های تیکتینگ

فروشگاه اینترنتی لیبل پرینتر:

یکی از مراکز تخصصی برای خرید دستگاه های لیبل ودستگاه بارکد زن فروشگاه اینترنتی لیبل پرینتر است. این مرکز دارای تمامی مدل های مختلف دستگاه های بارکد زن و دستگاه های لیبل پرینتر می باشد، بدیهی است که این مرکز به دلیل این که به صورت تخصصی در امر فروش دستگاه های بارگذاری فعالیت می کند دارای قیمت های بسیار مناسبی نیز می باشد. بنابراین شما می توانید خرید دستگاه لیبل زن را با قیمتی بسیار مناسب در این مرکز انجام دهید. مطمئناً امروزه با شیوع ویروس کرونا بهترین نوع خرید، خرید های غیر حضوری می باشد. البته باید در نظر داشته باشید که مرکزی معتبر و سایتی مطمئن را برای خرید خود انتخاب کنید تا بتوانید خریدی امن و راحت داشته باشید.

تراز ایران

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دلفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 422
نمایش همه
علاقه مندی ها ()