در نظر داشته باشید که لیبل پرینتر ها بی نیاز به جوهر می‌ باشند البته تصور عموم عکس این موضوع است، در واقع خوراک چاپگر های آنها ریبون می باشد.

در رابطه با تعریف ریبون باید بگویم که فرایند عملکردی این قطعه مشابه کاربن آبی می باشد، در واقع مکانیزم عملکردی کاربن های آبی قدیمی در این قطعه تلفیق شده است. البته ریبون یک تفاوت با کاربن دارد و آن این است که از ریبون فقط یکبار میتوان استفاده کرد و به مجرد اینکه رول مصرف شود باید آن را دور انداخت و نمی توان مجددا از آن استفاده کرد.

قابلیت‌های چاپ دستگاه های لیبل پرینتر در مقیاس عرض آن دستگاه ها می باشد، در واقع عرض دستگاه است که مشخص می کند چه عرضی را میتوان چاپ کرد، در نتیجه به هیچ عنوان به رول تهیه شده توسط کاربر بستگی ندارد، زیرا برخی از رول ها دو یا سه ردیف و یا بیشتر هستند. از این مرحله به بعد نرم افزار تشخیص می دهد که چاپ بر روی هر ردیف لیبل به چه شکل انجام شود.

مشکلات لیبل پرینتر ها:

در این قسمت می خواهیم برخی از مشکلات لیبل پرینتر را عنوان کنیم. طبیعتاً هر دستگاهی ایراداتی خواهد داشت در لیبل پرینتر نیز امکان دارد مشکلاتی رخ دهد. در واقع خریداران باید توجه داشته باشند که در هنگام خرید لیبل پرینتر بهتر است مشکلات آن را کاملاً شناسایی کنند، در ادامه برخی از مشکلات لیبل پرینتر‌ ها را توضیح می دهیم:

- چاپگر بارکد کالیبره نیست،

در واقع این جمله به این معنی میباشد که نرم افزار یک طرح واحد را به چاپگر ارائه می کند اما این چاپ در ردیف های بعدی لیبل آهسته آهسته جابجا می شود، در واقع طرح چاپ شده امکان دارد بالا و یا پایین تر شود. بارها دیده شده است که طرح بین لیبل ها چاپ شده است که در واقع باید روی هر لیبل چاپ شود. این فرآیند به دلیل این اتفاق می‌افتد که دستگاه دقیقاً نمی تواند تشخیص دهد که کاربر چه سایزی رول در مخزن دستگاه بارگیری کرده است، در واقع برخی از مدل های لیبل پرینتر برای کالیبراسیون تنها می توانستند روی ویندوز xp نصب شوند، بنابراین در هنگام خرید به این موضوع توجه داشته باشید که اگر حتی دستگاه ارزان قیمتی خریداری می‌کنید اما از تولیدات جدید باشد تا به سادگی بتوان با ویندوز های جدید آن را کالیبراسیون کرد.

- چاپ نشدن هیچ چیز،

اگر تمامی کارهای نرم افزاری را در ویندوز انجام دادید و پس از تست پرینتر طرح مورد نظر را از ویندوز ارسال کردید و هیچ چیز چاپ نشده بود به احتمال خیلی زیاد ریبون را به صورت پشت و رو بارگذاری کرده‌اید.

- دستگاه چاپ نمی کند،

احتمال دارد مشکل از پورت تنظیمی پرینتر باشد و به احتمال بسیار قوی جابجا شده است. به طور مثال می توان گفت که احتمال دارد اشتباهاً به جای اینکه کابل پرینتر را به پورت اصلی وصل کرده باشید اشتباهاً آن را به پورت usb1 وصل کرده اید. در واقع ایده آل ترین حالت این است که از یک پورت ثابت برای کابل پرینتر استفاده کنید.

چگونه سایز رول را در دستگاه پرینتر تشخیص دهیم؟

به صورت ساده باید بگوییم که یک زبانه کشویی کناره غلتک هد دستگاه وجود دارد در واقع این جایگاه لنز است و وظیفه آن تشخیص ابعاد لیبل می باشد، بنابراین احتمال دارد لنز درست بین شکاف ممتد میان لیبل ها قرار گرفته باشد. فقط کافیست آن را کمی جابجا کنید تا لیبل بتواند به سادگی عبور کند و لنز کاملاً لیبل را احساس کند. دکمه به نام feed در لیبل پرینتر تعبیه شده است با استفاده از آن یک ردیف لیبل را از دستگاه خارج کنید، بنابراین با انجام این فرآیند شما از سلامت دستگاه مطلع خواهد شد زیرا دستگاه شما توانسته است لیبل را شناسایی کند.

فروشگاه لیبل پرینتر یک مرکز  اینترنتی برای خرید فیش پرینتر و لیبل پرینتر و لیبل و... می باشد که به صورت تخصصی فروش دستگاه های گوناگون لیبل پرینتر را انجام می دهد، به جرات می توان گفت که این فروشگاه اینترنتی یکی از بهترین مراکز به لحاظ قیمتی در بازار ایران می باشد.

تراز ایران

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دلفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 454
نمایش همه
علاقه مندی ها ()