بهترین خرید باسکول پند از سایت پندگستر :

در این مقاله می خواهیم به توضیح باسکول پند بپردازیم. امروزه با فراگیری نامحدود دستگاه های توزین کمپانی های متعددی در این زمینه دست به تولیدات انبوه زده‌اند و ما شاهد کمپانی های گوناگون خارجی و ایرانی در زمینه تولید باسکول پند و ترازو هستیم. بدیهی است که تجهیزات خارجی بسیار با کیفیت و مرغوبیت بالا تولید می‌شوند، اما به دلیل مسائل گمرکی، قیمت آن ها بسیار زیاد است. در نظر داشته باشید که باسکول ها عموماً دارای قطعات حساسی هستند و اگر در استفاده های طولانی مدت دچار ایراد و مشکل شوند سخت می توان آنها را مجدداً احیا کرد زیرا قطعات آنها باید دقیقاً منطبق با معیار های کمپانی سازنده باشد. بنابراین چنانچه برند خارجی باشد تهیه کردن این قطعات کار بسیار مشکلی است، خصوصاً در شرایط فعلی کشور که از همه سو تحریم به صنایع مختلف فشار وارد کرده است. اما در این شرایط سخت کمپانی‌ های بسیار خوبی در کشور در حال ساخت این دستگاه ها می باشند، در نظر داشته باشید که بسیاری از آنها مانند کمپانی پند در این زمینه توانسته اند بسیار حرفه ای و ایده آل فعالیت کنند. کمپانی پند چندین دهه است که در خصوص تولید دستگاه های توزین فعالیت می کند و در طول این مدت توانسته است به خوبی نام خود را در کنار برند های خارجی در بازار ایران تثبیت کند. یکی از امتیازات کمپانی پند وجود قطعات و لوازم یدکی اصلی برای دستگاه های توزین می باشد، همانطور که میدانید کمپانی پند تمامی تجهیزات و قطعات لازم برای باسکول و ترازو های تولیدی خود را به صورت اختصاصی در کمپانی می سازد. بنابراین به سادگی می تواند در هنگام ایراد داشتن این ابزار قطعات و لوازم آن را در بازار پیدا کرد. در نظر داشته باشید که یکی از امتیازات کمپانی های داخلی این است که حق گمرکی بر روی تولیدات خود ندارند، بنابراین قیمت آنها نسبت به برندهای خارجی بسیار ارزانتر است. از طرفی این موضوع را باید در نظر داشته باشید که برخی از افراد گمان می کنند پایین بودن قیمت برندهای داخلی دلیل بر نامرغوب بودن آنها می باشد، اما این مطلب کاملاً کذب است و دلیل مناسب بودن قیمت های تولیدات داخلی نداشتن حق گمرکی بر روی محصول می باشد و دیگر دلیل خاصی ندارد. در ادامه این مقاله می‌خواهیم در خصوص یکی از باسکول های معروف کمپانی پند صحبت کنیم. چنانچه علاقمند هستید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

باسکول پند دارای استاندارد ملی ایران می باشد، این استاندارد ها عبارت است از:

استاندارد CE

گواهینامه OIML.

در نظر داشته باشید که هر کدام از این استانداردها روی مشخصه‌ های خاصی تمرکز دارند و چنانچه دستگاهی همه آنها را داشته باشد مطمئناً از کارایی و کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار خواهد بود

در خصوص ویژگی‌های فنی این باسکول پند باید گفت که در سطح بسیار خوبی قرار دارد. مثلاً می توان از درگاه های ارتباطی که بر روی آن تعبیه شده است برای متصل شدن به چاپگر های جانبی و یا کامپیوتر استفاده کرد. لودسلی که این باسکول پند از آن استفاده می کند ساخت کمپانی معتبر kile است. کمپانی kile در واقع یک کمپانی چینی می باشد و تخصص آن منحصراً ساخت و طراحی حسگر های توزین یا همان لودسل در سایز های بزرگ و کوچک می باشد.

فروشگاه پندگستر:

فروشگاه پندگستر یکی از عرضه کننده های مطرح و معروف باسکول پند می باشد، در نظر داشته باشید که این فروشگاه به صورت اختصاصی در زمینه فروش باسکول پند فعالیت می‌کند، بنابراین قیمت های این فروشگاه بسیار مناسب و ارزان می باشد.

فروشگاه پند گستر 

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
خط ویژه چهار رقمی  0216123
خط اختصاصی  02180808081
تماس نمایندگی ها  70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 413
نمایش همه
علاقه مندی ها ()