دستگاه بارکدخوان چیست؟

به طور معمول برای تجزیه و تحلیل اطلاعات بارکد، از دستگاه بارکدخوان استفاده می شود و دارای منبع نور ، لیزر و حسگر نور می باشد که این قطعات وظیفه ی تبدیل سیگنال های نوری به الکتریکی را بر عهده دارند.

نحوه اسکن اطلاعات توسط دستگاه بارکدخوان براساس تابش پرتوهای فروسرخ بر روی بارکد رمزگذاری شده می باشد. این اطلاعات حاوی هویت و مشخصات مربوط به محصول می باشد.

با استفاده از دستگاه بارکدخوان، احتمال خطای انسانی به طور قابل توجهی کاهش یافته و حتی به صفر می رسد. این دستگاهها با خوانش دقیق اطلاعات، این امکان را به کاربران می دهند که در زمان کوتاهی صحت بسته بندی و اجناس را شناسایی کنند. ثبت سریع و دقیق داده ها، امکان ردیابی محصولات و مدیریت موجودی، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری از مزایای استفاده از دستگاه بارکدخوان محسوب می شوند.

کاربرد دستگاه بارکدخوان : فروشگاه تجهیزات

در حال حاضر دستگاه بارکدخوان بخش جدایی ناپذیر در هر کسب و کاری می باشد و در تعداد زیادی از صنایع، شرکتها و فروشگاه ها، از جمله پزشکی، مسافرتی، تولیدی، سرگرمی و بسیاری از شرکت های دیگر که ممکن است هرگز انتظارش را نداشته باشید، استفاده می شود. فروش بارکد خوان فروشگاهی بیشترین مشتری را در سراسر کشور دارد. 

دستگاه بارکدخوان یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های مورد استفاده در هر مرکز خرید می‌باشد و در فروشگاه هایی مانند لباس فروشی، مواد خوراکی و لبنی و غیره و در فروشگاههای زنجیره‌ای برای افزایش سرعت و افزایش دقت در هنگام ثبت فاکتور کاربرد دارد.

انبارهای صنعتی کوچک و بزرگ نیز برای مدیریت و ردیابی کالاها و کنترل موجودی از دستگاه بارکد خوان استفاده می کنند.

استفاده از دستگاه بارکدخوان برای کاربردهای دیگری مانند کاربردهای اداری و آموزشی و بسیاری کاربردهای دیگر متداول است.

انواع دستگاه بارکدخوان: فروشگاه تجهیزات

به دلیل تنوع بارکد های موجود، دستگاه بارکد خوان نیز در انواع مختلف طراحی و تولید می شوند. بسته به کاربرد و محل استفاده، بارکد خوان ها به انواع دستگاه بارکد خوان بی سیم، دستگاه بارکد خوان همراه و دستگاه بارکد خوان با سیم تقسیم می‌شوند.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 469
نمایش همه
علاقه مندی ها ()