دستگاه آسیاب

سابقه استفاده از دستگاه آسیاب به هزاران سال پیش باز می گردد و هنوز هم یکی از اصلی ترین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و آماده سازی مواد غذایی به شمار می آید. گذشتگان ما برای ریز و له کردن انواع مواد غذایی باید به سختی آن‌ها را با سنگ یا اجسام سنگین دیگری خرد می‌کردند. با گذشت زمان هاون‌ها و آسیاب‌های سنگی به وجود آمدند و در چند دهه اخیر  و پیشرفت تکنولوژی، این وسایل جای خود را به آسیاب‌های برقی دادند. دستگاه آسیاب برای خرد کردن و پودر کردن مواد سفت و سخت در آشپزخانه های صنعتی، هتل ها، رستوران ها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و غلات به کار می رود. این دستگاه در سریعترین زمان مواد غذایی را با بالاترین کیفیت خرد کرده و به ما ارائه می دهد.

در ادامه مطلب، فروشگاه تجهیزات شما را با انواع دستگاه آسیاب و کاربرد آنها آشنا می سازد:

معرفی انواع دستگاه آسیاب : فروشگاه تجهیزات

دستگاه آسیاب که امروزه به منظور های متفاوت مورد استفاده قرار میگیرد از تنوع بالایی برخوردار است. از نظر شکل، موارد مصرف، طریقه ی آسیاب کردن و غیره، آسیاب ها را می توان به دسته های متفاوتی تقسیم نمود:

انواع دستگاه آسیاب بر اساس مکانیزم: دستگاه آسیاب تیغه ای، چکشی، غلطکی، گردان، پره ای، دنده ای و گهواره ای

انواع دستگاه آسیاب از نظر کاربرد

 دستگاه آسیاب صنعتی: با استفاده از این دستگاه، میتوان انواع دانه های سخت مانند عدس و نخود و غلات مانند گندم و برنج یا حتی جو را آسیاب و خرد نمود.

دستگاه آسیاب رومیزی با بالا بردن سرعت تولید آرد، امکان تهیه ی مواد غذایی ضروری مانند نان را به میزان مورد نیاز فراهم می کند.

 دستگاه آسیاب عطاری: از این آسیاب ها برای خردکردن، پودر کردن و نیم کوب کردن ادویه جات مختلف مانند زنجبیل، زردچوبه، سماق، فلفل، هل، اویشن، تخم گشنیز، دارچین، میخک، خولنجان، سنگ نمک، جوز هندی، زیره، سنجد و غیره استفاده می شود.

دستگاه آسیاب قهوه: برای پودر نمودن دانه های قهوه و تهیه ی پودر قهوه ی با کیفیت از این دستگاه استفاده می شود. امروزه در تمامی کافی شاپ ها یا قهوه فروشی ها با خرید دستگاه آسیاب قهوه، تهیه پودر قهوه ی خوش عطر و خوش طعم بسیار راحتتر و سریعتر شده است.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 407
نمایش همه
علاقه مندی ها ()